یادداشت وارده به یزدفردا :

(انتخابات مجلس هشتم 421) پاسخي به علاالدوله هاي مدعي اصلاح طلبي از محمد رضا شوق الشعراء:بياييد و بخاطر دفاع از يك فرد به فرد ديگري حمله نكنيم، كه اين از اصول اصلاح طلبي و آزاد انديشي نمي باشد

پاسخي به علاالدوله هاي مدعي اصلاح طلبي
جناب آقاي علاالدوله اصلاح طلب!!
بياييد شجاعانه از زير نقاب ها و ماسك ها بيرون آمده، از گفتن و نوشتن حقيقت نترسيم و بدون تعصب و با تكيه بر عقلانيت به مسئله انتخابات مجلس نگاه كنيم، و اگر دم از اصولگرايي و اصلاح طلبي مي زنيم، حداقل به شعارهاي اصولگرايي و اصلاح طلبي پايبند باشيم، و براي رسيدن به هدف، وسيله را توجيه نكنيم.
جناب آقاي علاالدوله اصلاح طلب!!
تفاوت اساسي اصلاح طلبان با اصولگرايان در چيست!؟ و چه شد كه ياران انقلاب و همراهان نظام، در قسمتي از راه از هم جدا شدند و روبروي هم ايستادند و مقابل هم قرار گرفتند!؟
آيا با توجه به فاكتورهاي اصولگرايي، مهندس سفيد و اولياء و كلانتري در جرگه اصولگرايان قرار نمي گيرند!؟ و مهمتر از همه اينكه، بخاطر ديگري به ديگري راي دادند و قهرمان پروري و قهرمان سازي، در كجاي مرام و اصول اصلاح طلبان جاي دارد!؟
شعارها را رها كنيد و به عملكردها نگاه كنيد! و فراموش نكنيد كه كتاب «نامه اي براي امشب!» آنگاه كه كلانتري استاندار يزد بود توقيف شد.
امروز تعصب و حركت هاي احساسي در جمع اصلاح طلبان غوغا مي كند و اين آفتي است كه در بعد از مشروطيت تا به امروز، هميشه تهديد كننده آزادي و استقلال بوده است.
به همان اندازه كه در زمان استانداري كلانتري از كلانتري انتقاد كرده ايم، از عاصي نيز آن زمان كه استاندار بود انتقاد كرده ايم، انتقاداتي بمراتب تندتر و بيشتر از آنچه كه براي كلانتري نوشتيم.
بياييد و بخاطر دفاع از يك فرد به فرد ديگري حمله نكنيم، كه اين از اصول اصلاح طلبي و آزاد انديشي نمي باشد.
عاصي كه بسيار ضعف داشت، با همه ضعف ها و بي تدبيري ها يك نقطه قوت داشت كه متاسفانه در كم مدعي اصلاح طلبي پيدا مي شود، و آن دوري از پست و مقام و بي علاقگي به شهرت و قدرت و ثروت بود، و باور كنيم كه همه مصيبت ها از همين چهار حلقه شهرت و قدرت و ثروت و ... مي باشد.
عاصي نمي خواست استاندار شود اما شد و ديگراني بودند كه مي خواستند استاندار شوند و نشدند، و فراموش نكنيد استانداران دوران اصلاحاتي را كه استعفاء نداند تا بركنار شدند!
يك زماني مهندس سفيد در لباس اصولگرايي با اعتقاد قلبي و در دفاع از محرومان جامعه، باني تعطيلي تنها دبيرستان غير دولتي يزد شد و يك زمان نيز بزرگترين مجتمع طبقاتي و غيرانتفاعي يزد را با سرمايه سرمايه داران يزدي ايجاد نمود، و براستي كه مهندس سفيد در كدام قسمت اشتباه كرد!؟ بستن يا باز كردن!؟ چي شد كه مخالفان آموزش طبقاتي، خود مروج و سردمدار آموزش طبقاتي شدند!؟ چي شد كه اونوري ها يكدفعه اينوري شدند!؟ چه شد كه دشمنان آزادي، ناگهان آزاديخواه شدند!؟
جناب آقاي علاالدوله اصلاح طلب!!
با چاپ تصوير خاتمي در كنار تصوير اولياء فرياد مي زنيد و ثابت مي كنيد كه اصلاحات خاتمي شكست خورده و خاتمي سخت قافيه را باخته است، چرا كه هنوز هم بزرگان مي خواهند به نام اصلاحات! براي مردم تصميم بگيرند و قيم مردم باشند.
اينكه مردم بخاطر خاتمي به اولياء راي بدهند يعني چه!؟ اگر كسي خاتمي را قبول داشته باشد و اولياء و سفيد را قبول نداشته باشد چي!؟
تا آنزمان كه مردم خود قادر به تشخيص خوب و بد نباشند و نتوانند با آگاهي و مطالعه درست انتخاب كنند، فرداي بهتر براي ايران و ايراني يك سراب است، و آنچه كه امروز اصلاح طلبان در لباس اصلاحات فرياد مي زنند، چيزي بجز توهين به مردم نام ندارد، چرا كه تصوير خاتمي، تصويري براي فريب دوباره مردم است، و اين خيانتي است كه تصويرسازان قدرت طلب، در حق مردم و خاتمي انجام مي دهند.
جناب آقاي علاالدوله اصلاح طلب!!
بخاطر اصلاحات و آزادي دست از سر سيد بزرگوار خاتمي برداريد، و براي كسب يك كرسي مجلس اينگونه او را خرج و هزينه نكنيد، و اما اگر اولياء شكست خورد و در مرحله دوم راي نياورد، آينده اصلاحات و خاتمي به كجا ختم خواهد شد!؟
جناب آقاي علاالدوله اصلاح طلب!!
با توجه به اختلاف اصولگرايان يزد و به صحنه آمدن خاتمي و عارف و بيطرف و سفيد و كلانتري در حمايت از اولياء، اولياء مي بايست با اختلاف فراوان راي در همان مرحله اول و سر ضرب به مجلس رود، و همين كه به مجلس راه نيافته، يعني شكست براي خاتمي.
در مرحله اول كه اصولگرايان يزد متحد نبودند اولياء با كمك خاتمي و عارف و سفيد و كلانتري نتوانست پيروز شود و اما در مرحله دوم كه اصولگرايان متحد و يكپارچه با تمام قوا به ميدان مي آيند، اولياء چگونه مي تواند كه اميد به پيروزي داشته باشد!؟
جناب آقاي علاالدوله اصلاح طلب!!
چون خاتمي را دوست داريم ، فقط و فقط بخاطر خاتمي، در مرحله دوم انتخابات شركت نمي كنيم، و اين تنها كاري است كه با حفظ عقيده، در دفاع از خاتمي مي توانيم انجام دهيم
جناب آقاي علاالدوله اصلاح طلب!!
باور كنيد كه راه اصلاح طلبي اين نيست، و بزدلي كه شجاعت معرفي خود را ندارد، نه تنها اصلاح طلب و آزاديخواه نيست، كه مخالف اصلاحات و فرصت طلبي هست، كه لباس نفاق پوشيده!
براستي چرا جرات نكرديد مرد و مردانه به ميدان آمده و از سفيد و كلانتري و اولياء دفاع حمايت نكنيد!؟
بسيار دلم براي سفيد و كلانتري و اولياء مي سوزد، كه مدافعانشان جرات معرفي خود را ندارند!؟ چرا!؟
محمد رضا شوق الشعراء 22/1/87 يزد

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا