آقاي مربي تربيت، كم لطفي نفرمائيد

محمد رضا شوق الشعراء

بي انگيزه بودن بازيكنان و مشكلات مالي، عامل باخت تربيت يزد به مس رفسنجان عنوان شد!

گفتگوي قزل سقلو با ايسنا

قزل سفلو، سرمربي تيم فوتبال تربيت يزد، كه تا چند روز پيش و تا قبل از مسابقه با تيم ضعيف مس رفسنجان، با قاطعيت، از راه يافتن تيم فوتبال تربيت به مرحله پلي آف و ليگ برتر سخن مي گفت، پس از شكست سنگين 4 بر 2 مقابل تيم صنعت مس رفسنجان و بازماندن از مسابقات پلي‌آف براي راه يافتن به ليگ برتر، خود را مقصر ندانست و همچون بسيار ديگري از مربيان شكست خورده، باخت را به گردن نگرفت، و با اعلام اينكه «بازيكنان تربيت هيچ انگيزه اي براي برد نداشتند» عامل اصلي شكست تربيت در مقابل مس رفسنجان را وضعيت روحي غير مناسب بازيكنان و مشكلات مالي تيم دانست، و اما چرا بازيكنان تيم فوتبال تربيت يزد، براي بردن و صعود به مرحله پلي آف و ليگ برتر انگيزه نداشتند، سوالي است كه جوابش را مربي و سرپرست تيم بهتر مي دانند.

براستي مگر ممكن است بازيكن فوتبالي كه براي بردن به ميدان مسابقه مي آيد، انگيزه اي براي بازي كردن و بردن نداشته باشد!؟

تبصره اول:

گفتگوي سر مربي تيم فوتبال تربيت يزد با ايسنا منطقه يزد

قزل سفلو پس از شكست سنگين 4 بر 2 مقابل تيم صنعت مس رفسنجان و بازماندن از سري مسابقات پلي‌آف براي راه يافتن به ليگ برتر در گفت‌گو با خبرنگار ورزشي (ايسنا)-منطقه يزد، گفت: عامل اصلي شكست در مقابل مس رفسنجان وضعيت روحي غير مناسب(!) و مشكلات مالي(!) تيم بود. تيم ما در مقابل صنعت مس رفسنجان خيلي ضعيف كار كرد و بازي ما در مقابل تيم رقيب بازي آماتوري بود.

وي در ادامه اظهار داشت: در حالي كه ما در نيمه اول دو گل از تيم حريف جلو افتاديم اما بازيكنان هيچ انگيزه‌اي براي برد نداشتند و پس از آغاز نيمه دوم ما خيلي ضعيف كار كرديم و در حد بازي ليگ استان هم ظاهر نشديم.

سرمربي تيم تربيت يزد مشكلات روحي بازيكنان را يكي ديگر از علت‌هاي اصلي باخت تيمش مقابل صنعت مس اعلام كرد و گفت: بازيكنان اين تيم طي 5 ماه گذشته حقوق دريافت نكرده اند و اين در حالي است كه عده‌اي از بازيكنان از بهمن سال گذشته مقداري از مزاياي خود را دريافت نكرده‌اند.

قزل سفلو پس از عدم راهيابي تيمش به ليگ برتر اعلام كرد: ‌موقعي كه مربيگري اين تيم را بر عهده گرفتم در قعر جدول به سر مي‌برديم ولي اين در حالي است كه اكنون در رده سوم جدول هستيم و اعضاي هئيت مديره از من خواستند كه اين يكم را به صدور جدول نزديك كنم و اين كار برآورده شد و اين روند رو به تغيير بود اگر مشكلات مالي تيم حل مي‌شد ما قادر به راهيابي به ليگ برتر نيز برديم.

سرمربي تيم تربيت يزد در مورد رضايت از بازيكنان تيمش خاطرنشان كرد: ‌در طول فصل از تمامي اعضا هيئت مديره باشگاه و بازيكنان رضايت داشتم ولي در بازي گذشته كه منجر به شكست و عدم راهيابي به ليگ برتر شد از بازيكنان تيم راضي نيستم.

قزل سفلو در مورد وضعيت ماندن يا نماندن در تيم تربيت يزد به خبرنگار ما گفت: اگر وضعيت بهتر شود و اسپانسر مالي اين تيم را يكي از شركت‌هاي صنعتي و صنايع بر عهده بگيرند و در نتيجه نياز مالي خود و بازيكنانم تامين شود، در اين تيم مي‌مانم.

وي وضعيت فوتبال استان يزد را رو به بهبود اعلام كرد و گفت: اگر از تيم‌هاي ورزش فوتبال حمايت شود شاهد درخشش اين تيم‌ها هستيم در غير اينصورت شاهد افت و تنزل وضعيت در رشته فوتبال در استان خواهيم بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا