آغاز ليگ فوتبال كاغذي

یزدفردا -محمد رضا شوق الشعراء:هيئت فوتبال تربيت بدني يزد، خبرنامه فوتبال چاپ مي كند!

در راستاي بهدر دادن كاغذ و بودجه و ايجاد اشتغال براي بعضي از اصحاب رسانه بيكار، و در حاليكه فوتبال يزد، نماينده اي در ليگ برتر ندارد؛ و روزنامه پيمان يزد، يك صفحه در هر شماره به ورزش اختصاص داده است، مسئول كميته روابط عمومي هيات فوتبال استان يزد از انتشار خبرنامه اختصاصي فوتبال براي نخستين بار توسط اين هيات خبر داد.

به گزارش ايسنا - منطقه يزد، كاظم سبحان‌زاده ضمن اعلام اين خبر، افزود: اين خبرنامه به صورت ماهانه در هشت صفحه با هدف اطلاع رساني اخبار و رويدادهاي ورزش فوتبال استان، چاپ و به صورت رايگان توزيع مي‌گردد.

وي افزود: ‌در اين خبرنامه كه هيات تحريه آن كليه اصحاب رسانه و همه كارشناسان،‌ پيشكسوتان و دلسوزان فوتبال استان مي‌باشند، علاوه بر اخبار و گزارشات، مقالات و تحليل‌هاي فوتبالي نيز عرضه خواهد شد.

سبحان‌زاده ايجاد بستر مناسب براي تقويت اطلاع رساني،‌ رشد و شكوفايي فوتبال استان با توجه به سال نوآوري و شكوفايي و همچنين فراهم كردن زمينه تبادل نظرات و تجربيات فوتبال‌دوستان را از اهداف راه‌اندازي اين خبرنامه ذكر كرد.

مسئول كميته روابط عمومي هيات فوتبال استان يزد در پايان با اشاره به نقش و جايگاه اطلاع رساني در دنياي كنوني از همه دوستداران ورزش فوتبال استان خواست مطالب مفيد و همچنين نظرات سازنده خود را براي چاپ و انتشار در اين خبرنامه از طريق شماره نمابر 7227070 ارسال دارند.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا