مظلوميت علي (ع) در رسانه ملي:
 علي (ع) هنوز هم «تنها» و «مظلوم» است-چگونه مي توان با «تعريف»، علي را «تحريف» و «تخريب» كرد!؟
                           
یزدفردا محمد رضا شوق الشعراء:در ظهر بیست و يكمين روز رمضان و بمناسبت شهادت مولاي متقيقان، شبكه سوم رسانه ملي تنها كشور شيعه جهان، عزاداري و سخنراني مذهبي پخش مي كرد، و اما سخنران در بالاي منبر و در جمع شنوندگان، و در تعريف از حضرت علي (ع) روايتي را حكايت مي كرد و با بغض و گريه و طول و تفصيل دادن مي گفت: « كه در زمان خلافت حضرت علي (ع)، يك روز فردي يه حضرت علي (ع) مراجعه كرده، و به دزدي و سرقت، اعتراف و  اقرار نموده، و با التماس از مولا علي (ع) مي خواهد كه او را مجازات كرده و بر او «حد» جاري نمايد، و در مقابل تعلل و انكار مولا علي (ع) او چندين بار به سرقت و دزدي اقرار كرده و بطور جدي براي رهايي از عذاب خداوند، خواستار مجازات مي شود، و حضرت علي (ع) نيز دست او را قطع مي كنند، و اما سارق دست قطع شده، همانجور كه خون از دست قطع شده اش روان بوده بيرون مي رود و در راه منزل، فردي طعنه زنان از او مي پرسد كه دستت را چه كسي قطع كرده!؟ و او همانجور كه خونريزي دستش ادامه داشته، با همان دست بريده مي ايستد و دقايقي در باره محاسن و خوبي هاي حضرت علي (ع) مي گويد و شعار مي دهد! حالا با دست بريده چقدر مي شود راه رفت و كنار كوچه ايستاد و حرف زد، بماند، كه سخنران در ادامه سخنراني و روضه خود، اشاره مي كند كه خبر اين صحبت و گفتگو به حضرت علي (ع) مي رسد، و مولا نيز بسيار از شيعيان طرفدار و دوستدار خود دفاع و تعريف نموده و اظهار خوشنودي مي كند، و بعد در خلوت، به درگاه خداوند دعا و نيايش كرده و از مولاي خود مي خواهد، كه شيعه او بي دست نباشد، و سرانجام دعاي علي (ع) مستجاب گشته و دست سارق دست قطع شده، چسبانده و سالم و بي عيب و نقص مي شود، بذون آنكه حتي جاي يك رد بخيه بر آن مانده باشد!! و در اين قسمت از روايت، سخنران و شنوندگان با هم شروع به گريه كردن براي «مظلوميت» علي (ع) مي كنند!
حال اين «معجزه» كجا و چگونه اتفاق افتاده، و چقدر صحت دارد، نكته اي است كه سخنران به آن اشاره اي نكرده و رسانه ملي نيز به آن توجه نمي نمايد!
براستي اين علي كه در رسانه ملي اينگونه معرفي و روايت مي شود، همان مولاي متقيان و علي شيعيان است!؟ و آيا دشمنان و مخالفان علي (ع)، بيشتر و بهتر از اين مي توانستند علي (ع) را تحريف و تخريب كنند!؟
باور كنيم كه در تنها كشور شيعه جهان، علي (ع) هنوز هم مظلوم است، چرا كه علي (ع) با آن همه فضائل و اعمال، تنها به كسي كه شبانگاهان، براي مستمندان و يتيمان غذا مي برد خلاصه و تبديل گشته، و اينگونه با «غلو» روايت و تعريف مي شود، و آنچه كه در اين ميان پنهان است، سياست و عدالت و ديانت و مديريت علي (ع) مي باشد!
یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا