محمد رضا شوق الشعراء مطلبی را در وبلاک خود منتشر نموده اند که هز چند توسط عوامل مورد حمله قرار گرفته پاسخی داده نمی شود ولی برخود به عنوان یک شهروند لازم می بینم پاسخی را ارائه نموده و از دوستان یزدفردائی هم درخواست انتشار آن را دارم :

در دولت دهم، چه كسي استاندار يزد خواهد شد!؟
استان صنعتي و فرهنگي يزد را پادگاني و نظامي نمي توان اداره كرد ولی با تخصص و تعهد می توان اداره نمود و البته منصفانی که مسائل استان را دنبال می کنند بهترین قاضیان و تاریخ بهترین گواه خواهد بود .

سومين وزير كشور احمدي نژاد، چه كسي را بعنوان سومين استاندار احمدي نژاد در يزد انتخاب و منصوب خواهد كرد!؟ آيا مصطفي نجار، سومين وزير كشور احمدي نژاد، قدرت و جرات و توان آن را خواهد داشت كه بدون مصلحت گرايي، براي دفاع از ارزشها و تحقق عدالت و مبارزه با باندهاي ريشه دار «قدرت» و «ثروت»، استاندار شجاع و عدالت محور و مردمدار از جنس اجمدي نژاد براي يزد ابقاء کند و سكان مديريت استان صنعتي و فرهنگي و «طبقاتي» يزد را به او خواهد سپرد!؟
قطعا ملاکی ارزشمند تر و بالاتر از گفتار رهبر انقلاب و نظر ایشان سراغ ندارید و حتما شنیده اید که رهبر انقلاب در سفر به یزد استانداریزد را از جنس احمدی نژاد دانسته اند .
آقای شوق الشعراء بدون در نظر گرفتن واقعیت و مانند قبا سبزان و برای رسیدن به اهدف خود و نتیجه گیری غیرمنطقی خود فرموده اید :"در انتخابات اخير رياست جمهوري، بر خلاف دور قبل، راي اول مردم استان يزد احمدي نژاد نبود "که البته اگر کمی جو گیر نشده بودید و مانند همیشه نمی خواستید تنها با داشته های خود و برداشت های فردی مطلب بنگارید و به آمار انتخابات رجوع می کردید که آما ر استان یزد نشان می دهد که آقای احمدی نژاد با 337178 رای از مردم استان یزد رای اعتماد گرفته و بیش از هشتاد هزار رای بالاتر از رای آقای موسوی ( 255799) . و همچنان اعتماد مردم استان به دولت نهم اعتمادی مبنی بر شناخت و اعتماد به خدمتگزاران است .
آقای شوق من هم قبول دارم :دولت دهم، حق اشتباه و بازگشت و تسليم و كوتاهي و اهمال و مصلحت گرايي را ندارد، و خدا و تاريخ و مردم و ايران، شكست و سقوط آن را نخواهند بخشيد.
و قبول دارم :احمدي نژاد، در اين آخرين چهار سال رياست جمهوري بر مردم اميدوار محرومي كه وعده هاي او را باور كردند، براي تحقق شعارها و ايجاد عدالت و حاكميت قانون و محاكمه رانت خوران و غارتگران بيت المال، ديگر عذر و بهانه اي ندارد، به شرط آنكه وزير كشور دولت دهم، قدرت و شهامت تغيير و اصلاح وزارت كشور و مبارزه بي واهمه با باندهاي ريشه دار قدرت و ثروت را داشته باشد. باندهاي رشد كرده در بعد از انقلابي كه مي توانند به راحتي و با حربه هاي مختلف و به اتكا ثروت هاي كلان بادآورده، مردم را فريب داده، گراني و كمبود و هيجان ايجاد كرده، دوستان را تبديل به دشمن نموده، بر تن «مصلحت» لباس «حقيقت» بپوشانند، شايعه بسازنند و ترويج دهند و ميلياردها تومان براي ناكارآمد كردن دولت هزينه كرده و با جنگ رواني و ابزارهاي رسانه ايي به مبارزه با دولت بيايند، و با ايجاد بحران هاي سياسي و فرهنگي و اجتماعي، دولت احمدي نژاد را به گرداب جزئي نگري كشانده و شكست دهند.
اما شما هم متاسفانه با تمام ادعا هایتان خود عاملی شده اید در دست و کنار شیپور بدستانی که براي ناكارآمد كردن دولت هزينه كرده و با جنگ رواني و ابزارهاي رسانه ايي به مبارزه با دولت آمده اند و با ايجاد بحران هاي سياسي و فرهنگي و اجتماعي، دولت احمدي نژاد را به گرداب جزئي نگري كشانده و شكست دهند.

آقای شوق باز فرموده بودید :در چهار سالي كه گذشت، يك مدير احمدي نژادي در يزد بكار گمارده نشد، و يك مدير احمدي نژادي در يزد فرصت كار و رشد نيافت:شما اگر  سری به ستاد مهندس موسوی زده بودید قطعا کلکسیون مدیران مادر زاد استان که از بدو استخدام مدیرکل بوده اند را می دیدید و قطعا مدیرا ن مردمی و زحمتکشی که طی این مدت فرصت اثبات خود را یافته اند را  هم می دیدید و سرداران ما را به جرم حضور هشت ساله در دفاع مقدس از این مرز بوم محکوم نمی کردید .
آقای شوق : استانداري شجاع و كاردان و مردم دار و از خود گذشته و زيرك و سياستمدار، كه از ميدان مين مخالفان و غرش توپخانه دشمنان عدالت واهمه اي نداشته باشد، و بتواند كه با «سياست» و «دانايي»، به «سياست» حزب بازان قدرت مدار پاتك بزند. جز سردار فلاح زاده کسی دیگر ی نمی تواند باشد که آشنا با میدان مین و توپخانه بوده و افتخارات کارهای عمرانی چند سال گذشته نیز کارنامه اش را سنگین تر کرده است .

نكته اول: استاندار يزد بسیجی و متخصص و با تجربه است . فرماندار يزد مردی از جنس مردم و در بین مردم است . معاون سياسي و امنيتي استانداري يزد اهل قلم ،بسیجی و استاد مسلم فرهنگی است . رئيس روابط عمومي استانداري يزد بسیجی ، از نوع لبخند به لبش است . معاون برنامه ریزی او مرد با تجربه و آزاده آزاد اندیشی است که حتی ایراد گیر ترین فرد استان که شما باشید هم بارها اعتراف به توانمندیش نموده اید . رئيس بنياد شهيد يزد هم مردی از جنس شهداؤ و جانبازان است . و ...
نكته دوم: مديركل روحاني اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان يزد، بيشتر ايام ماه و هفته را غايب و در سفر خارج از يزد است و البته وزیر ارشاد وقت هم از ایشان دفاعی کرد که مجبور به سکوتیم !
و نکته پایانی :خود را به یزدفردائی ها جهت اطمینان از عدم حمایت ناشی از تملق معرفی نموده و بنا بر خواهشی که نموده ام نمی خواهم نامم را بدانید همانقدر بدانید که همانگونه که خود را می شناسم شما را نیز شناخته و امید دارم با درایت بیشتر و تنها برای رضای خدا بنویسید وگرنه اگر ننویسید قطعا بدانید آخرتتان آباد تر خواهد بود
یزدفردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا