نقد یزدفردا توسط فردائیان (3):مهندس احمد ابراهیمی :اانتقاد از کار انجام شده لذت بخش  است

یزدفردا نوشت :به مناسبت ورود به شش سالگی یزدفردا:آماده شنیدن نقدهای شما خواهیم بود:در جهت احترام و تکریم فردائیانی که پنج سال تمام یزدفردا را تحمل کردند :
پنج سال یزدفردا نوشت و شما با بزرگواری تمام همراهی کردید-شش روز شما بنویسید یزدفردا خواهد خواند-چه با نام و چه بی نام

و یزدفردا پس از بررسی مطالب وارده در روز یکشنبه هفته آینده تمام مطالب را با به روز شدن خود منتشر خواهد کرد و تا آن روز سکوت هدیه ما به شما خواهد بود .

در طول این چند روز دوستان زیادی نقدهای خود را ارسال نموده اند که تقدیم فردائیان می شود و همچنان منتظرنقد شما بر یزدفردا می مانیم (چه با نام و چه بی نام ) :

نقد های منتشر شده :

اولین نقد : نقد یزدفردا توسط فردائیان (1)مدیریت میبد آدینه :اصولا کار فرهنگی حوصله فراوان میخواهد

دومین نقد :  نقد یزدفردا توسط فردائیان (1):محمد رضا شوق الشعراء :در عصر خبر، سکوت، خبر نیست

و

سومین نقد :

مهندس احمد ابراهیمی نامی آشنا برای فردائیان است که در طول فعالیت یزدفردا ،صادقانه وبی ادعا  در به روز شدن یزدفردا همراه فردائیان بوده و از مقالات علمی گرفته تا معرفی نرم افزار های کابردی و همچنین انعکاس مشکلات موجود در جامعه ثابت نموده است که یکی از فردائیانی است که فردای بهتر از امروز را دنبال می کند و گاها در فردائی بودن از فردائیان هم پیشی گرفته است.
 احمد ابراهیمی در یادداشتی کوتاه چنین نوشت:

با سلام
بدون شک انجام "کار" بسیار مشکل است.
 و متاسفانه بعد از انجام "کار" انتقاد از کار انجام شده هم "لذت بخش" است و هم "آسان"، و این تخصصی است که همه ما ایرانیان داریم.
 لذا در این کشور کسی که جرات کند "کار"ی را شروع کرده انجام دهد "دیوانه" نامیده شده
و کسی که بنشیدند دیگران کار انجام دهند و او انتقاد کند "زرنگ" خوانده می شود.

با این وجود "ایرانی" و بالاخص "یزدی" بویژه از نوع مسلمانش آموخته است که "کار" کند زیرا یک حقیقت مسلم وجود دارد ، اینکه قضاوت حقیقی "فردا" و توسط آیندگان انجام خواهد شد و ما باید پس از مرگ "شرمنده" نباشیم.
فراموش نکنیم "مردم از نیت قلبی ما آگاه خواهند شد، طرف مقابل شما نیت شما را احساس میکند، پس نیت خود را خالص کنید و به راه خود ادامه دهید"

توفیق رفیق راهتان باشد
با تقدیم دعا و احترام


یزدفردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا