نقد یزدفردا توسط فردائیان (6): یزدفردا کم کم به عنوان رسانه ای قدرتمند، خارج از مدیریت آقایان شکل می گرفت

یزدفردا نوشت :به مناسبت ورود به شش سالگی یزدفردا:آماده شنیدن نقدهای شما خواهیم بود:در جهت احترام و تکریم فردائیانی که پنج سال تمام یزدفردا را تحمل کردند :
پنج سال یزدفردا نوشت و شما با بزرگواری تمام همراهی کردید-شش روز شما بنویسید یزدفردا خواهد خواند-چه با نام و چه بی نام-و یزدفردا پس از بررسی مطالب وارده در روز یکشنبه هفته آینده تمام مطالب را با به روز شدن خود منتشر خواهد کرد و تا آن روز سکوت هدیه ما به شما خواهد بود .


در طول این چند روز دوستان زیادی نقدهای خود را ارسال نموده اند که تقدیم فردائیان می شود و همچنان منتظرنقد شما بر یزدفردا می مانیم (چه با نام و چه بی نام ) :

نقد های منتشر شده :

دومین نقد :  نقد یزدفردا توسط فردائیان (1):محمد رضا شوق الشعراء :در عصر خبر، سکوت، خبر نیست

سومین نقد :    ◄  نقد یزدفردا توسط فردائیان (3):مهندس احمد ابراهیمی :اانتقاد از کار انجام شده لذت بخش است

چهارمین نقد :
 نقد یزدفردا توسط فردائیان (4):نگار قاسمی از اردکان :سایت شما خسته کننده است

پنجمین نقد :
 نقد یزدفردا توسط فردائیان (5):مشکل یزدفردا، انحراف اخلاقی و عشق وعاشقی نیست

و اما ششمین نقد :
باز هم با اجاه آقای شوق:
نویسنده این نقد که خود را :شیطونک یزد معرفی نموده با  مطلبی تحت  عنوان :پشت پرده تعطیلی یزدفردا به موضوع پرداخته که البته برداشت شخصی ایشان اینگونه است :

یزدفردا تعطیل شد فقط به خاطر فشار برخی از افرادی در ادارات که ذکر نامشان پرهیز می کنم، این فقط یک دلیل داشت که یزدفردا کم کم به عنوان رسانه ای قدرتمند، خارج از مدیریت آقایان شکل می گرفت منظورم مدیریت سایه ای استان که بخشی به شدت با یزدفردا و تفکرات اصولگرایی مشکل دارند و روزگاری صاحب روزنامه ..... بودند!
به عبارتی برخی می دانستند که خبرگزاریها به دلیل دولتی بودنشان قاعدتا بی خطر هستند و برای هر نوع مدیریتی در صحنه یا سایه مشکلی ندارند. روزنامه های یزدهم به دلیل مشکلات مالی بی خطر از خبرگزاریها هستند بیخطرتر چون خبرگزاریها در سراسر دنیا خوانده می شد اما روزنامه های یزد در یزدهم خوانده نمی شود.
یزد فردا یک حرکت نهایی گور خود را کند و دفاع از شوق الشعرا بود که نزدیک به چهارده مقاله درج کرد البته بیشتر دفاع از نقد و منتقد که با این کار بازخورد اجتماعی خود را افشا کرد آقایان. .... نشین هم اوضاع را بر وقف مراد نمی دانسته و با بهانه مختلف مدیر یزدفرا به شدت مورد فشار قرار داده اند و اینک خیالشان راحت شده که دیگر رسانه مردمی نیست.
پیش از یزدفردا رسانه هایی مثل ..... با گم نام نویسی فضای سیاسی شهر و استان را ....  کردند و در صورت تعطیلی یزدفردا بازهم این اتفاق اینبار در قالب ده ها وبسایت و وبلاگ هجو نویس شروع به کار می کنند
پس مسوولین به فکر تقویت یزدفردا باشند بعد تصاحب کرده و اینبار تعطیل کنند..


توضیح کوچک یزدفردا :با عذر خواهی از نویسنده محترم دو اسم را حذف کرده تا حداقل  در نقد خودمان  به دیگران توهین نشده باشد .و البته در خاتمه انتشار نقدها به صورت شفاف گزارش کار یزدفردا تقدیم فردائیان خواهد شد .

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا