اتمام حجت بابایی به متولیان احداث نمایشگاه بین المللی یزد


محمد رضا شوق الشعراء
اتمام حجت بابایی به متولیان  احداث نمایشگاه بین المللی یزد
وقتی عضو  شورای سوم شهر، مدیرعامل نمایشگاه می شود!!!
استانداری یزد، در تله منفعت طلبان سرمایه دار و هیئت مدیره نمایشگاه بین المللی یزد
استانداری یزد چرا بودجه بیت المال را به بخش خصوصی ناکارآمد بخشیده است!؟
دولت برای ایجاد نمایشگاه بین المللی یزد چکار می بایست می کرده که نکرده!؟

آنوقت که می خواستند کلنگ نمایشگاه بین المللی یزد را به زمین بزنند و کمک بلاعوض به احداث کنندگان و سهامدان ثروتمند آن اهداء نمایند، بارها و بارها فریاد برآوردیم و انتقاد کردیم و نوشتیم، و اما گوش شنوایی در شهر و استان نبود، تا اینکه سرانجام، محمدرضا بابایی، معاون برنامه ریزی استانداری یزد، در نشست رسانه ای و ضیافت افطاری خود با بعضی از اصحاب رسانه، از احداث نمایشگاه بین المللی یزد به عنوان یکی از دغدغه های مهم استان در حوزه اقتصادی و بازرگانی یاد و بنا به گزارش یزد فردا اعلام کرد: پس از تسطیح زمین، تامین آب و برق، حصار کشی صورت گرفته و حتی اتاقک ورودی این مجموعه نیز احداث شده اما متاسفانه در حوزه اجرائی دچار وقفه شده است که امیدواریم بخش خصوصی پس از دریافت تسهیلات درخواستی ، هرچه زودتر نسبت به احداث سالنهای نمایشگاه اقدام کند.
وی تاکید کرد:متاسفانه مجموعه ای که شکل گرفته از ادامه کار و سرما یه گذاری نگران است و این در حالی است که دولت به کلیه تعهداتش عمل نموده و در این راستا با درخواست مجموعه متولی این امر با اعطای تسهیلاتی معادل 2میلیارد تومان موافقت شد ه است .
وی در این زمینه افزود:برای اجرای سوله تا پای قرارداد هم پیش رفتند و متاسفانه کار را متوقف و هیچگونه فعالیتی که نشان دهنده عزم مجموعه برای تسریع در کار باشد دیده نمی شود .
وی با اشاره به فرصت و ضرب الاجل داده شده به مجموعه از طریق مدیریت ارشد استان  افزود :ما مهلت دادیم و اگر اقدامی صورت نگیرد مدیریت ارشد استان قطعا راهکارهای قانونی را دنبال و اجرا خواهد کرد و این کوتاهی  در حالی صورت می گیرد که دولت به کل تعهدات خود عمل نموده و 2 میلیارد تسهیلات نیز تصویب کرده است .
تبصره اول: حالا که استانداری یزد زحمت کشیده و بدون توجه به نیازهای مناطق محروم شهر و استان، پول داده و زیرسازی و حصارکشی نمایشگاه بین المللی را انجام داده و آب و برق و تلفن آن را تامین و دو میلیارد تومان هم وام تصویب کرده! یکدفعه حالا که هیچکی به هیچکی هست! کار شروع کرده را به انجام رسانده و سوله نمایشگاه و دیگر ساختمانهای مورد نیاز نمایشگاه را هم بسازد و پس از افتتاح کلید آن را تقدیم سرمایه داران و ثروتمندان سهامدار نمایشگاه بین المللی نماید تا آنان سود و درآمد کار را دریافت نمایند!
تبصره دوم: مدیر عامل و اعضاء هیئت مدیره نمایشگاه بین المللی یزد حقوق و پاداش و اضافه کاری هم دریافت می کنند!؟
تبصره سوم: مدیر و عامل و اعضاء هیئت مدیره و سهامداران شرکت نمایشگاههای بین المللی یزد چه کسانی هستند!؟
تبصره چهارم: می گویند در زمان های قدیم، و دوره ای که رسانه ها قدرت چندانی نداشتند، مرد بیکار و بی پول و بدبخت و فلک زده ای،  وارد یک روستایی که همه افراد آن «سید» و «مهربان» و «قانع» و «درستکار» بودند شد و در بدو ورود و هم اینکه پای را از دروازه ده گذاشت داخل ده، شروع کرد به گریه کردن، اهالی ده جمع شدند و از او پرسیدند که : چرا گریه می کنی!؟ غریبه ناله کرد که : گرسنه ام! اهالی روستا برای او نان و آب و نان خورشت و چای و قهوه و نسکافه آوردند و همینکه غریبه شکمش سیر شد و یک چرتی زد، دوباره شروع کرد به گریه کردن ، پرسیدند: دوباره چرا گریه می کنی!؟ پیتزا می خواهی!؟ غریبه گفت: شما همه کار دارید، اما من کار ندارم  و بیکارم! اهالی یک فکری کردند و یک شغلی به او دادند و او را گذاشتند سر کار، غریبه یکی دو روزی که کار کرد باز شروع کرد به گریه کردن، پرسیدند: دیگه چرا گریه می کنی!؟ گفت: شما همه خانه و زندگی دارید، من ندارم! اهالی دست به یکی کردند و خانه ای برای او تهیه نمودند. غریبه یک هفته ای که ساکن خانه شد، اومد نشست درب خانه و شروع کرد گریه کردن. اهالی جمع شدند و گفتند: دیگه چه خبره!؟ دوباره چرا گریه می کنی!؟ غریبه گفت: شما همه زن و بچه دارید، من ندارم. اهالی گفتند چکارکنیم، چکار نکنیم، کدخدا آستینی بالا زد و رفتند خواستگاری و غریبه را زن دادند، و غریبه رفت سر کار و زندگی و زن داری، و اما یک روز صبح زود دیدند که باز غریبه وسط میدان ده نشسته و دارد زار و زار گریه می کند و با دو دست محکم توی سر خود  می زند، اهالی نگران و ترسیده دور او جمع شدند و یکصدا از او پرسیدند: باز دوباره چرا داری گریه می کنی!؟ و غریبه در حالیکه گریه اش شدیدتر شده بود داد زد: آخه شما همه سید هستید و من سید نیستم ....
تبصره پنجم:

سوابق اعتراضات :در یزدفردا

در يزد رانت خواران چه مي خواهند و دولت چه مي كند ؟؟
تاریخ : سه شنبه 01 آبان 1386 - قبل‏ازظهر 09:17

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا