خبط و اشتباه بزرگ دفتر رئیس جمهور در یزد:شوخی خطرناک و توهین آمیز مشایی با صدوقی

محمد رضا شوق الشعراء

برگ سبز پنجاه میلیون تومانی رئیس دفتر رئیس جمهور به ائمه جمعه استانها!!!

شوخی خطرناک و توهین آمیز مشایی با صدوقی

چه کسی از رئیس جمهور می پرسد چرا!؟


پس از پایان سفر رئیس جمهور به یزد، در حالیکه کلاسی از کلاسهای هنرستان «انقلاب» یزد، شیشه هایش شکسته و شوفاژش خراب است و هنرجویان محرومش از سرما به خود می لرزند، دفتر رئیس جمهور محترم، در راستای تحقق عدالت! و «تبلیغات انتخاباتی» و خوش خدمتی به ائمه جمعه استانها، مبلغ پنجاه میلیون تومان به حساب «صدوقی» امام جمعه و نماینده ولی فقیه در یزد واریز می کند، با این ساده پنداری و تفکر که صدوقی نیز مثل بعضی دیگر از ائمه جمعه استانها هست و در قبال گرفتن این هدیه پنجاه میلیون تومانی ذوق زده شده و تشکر هم خواهد کرد، غافل از اینکه صدوقی، صدوقی است و نیازی به کمک ها و هدیه های اینچنینی ندارد.

اگر صدوقی، هدیه «توهین آمیز» دفتر رئیس جمهور را باز نفرستاده و به رهبری گزارش نداده بود، این مسئله هیچگاه افشاء نمی شد و الان مردم می خواهند بدانند که هدیه های دهها میلیون تومانی و بی حساب و کتاب دفتر رئیس جمهور شامل کدام ائمه جمعه و کدام از نمایندگان ولی فقیه در استانها شده و بودجه این هدایا از کدام محل تامین شده است!؟

براستی معنای تحقق عدالت در دولت دهم، و پاسخ به نیاز توده های محروم، کمک دهها میلیون تومانی به ائمه جمعه استانها می باشد!؟ دفتر رئیس جمهور که برای صدوقی پنجاه میلیون تومان فرستاده است، برای ......

براستی! هدیه دولت به نمایندگان رهبری در استانها و به سلسله روحانیت، چه معنا و چه عواقبی دارد!؟ و مهمتر اینکه، هدیه مشایی به صدوقی، با هدیه و رشوه چزایری به کروبی چه تفاوتی دارد!؟

مشایی، در یزد ناشیانه به جاده خاکی زد و به آنکه نباید هدیه می داد هدیه داد، و اگر مشایی سیاستمدار بود و صدوقی را شناخته بود، هیچگاه مرتکب این خبط و اشتباه بزرگ نمی شد.

رئیس جمهور با این رسوایی بزرگ چه می کند و آیا اینبار قادر به دفاع از عملکرد رئیس دفتر خود خواهد بود!؟ و اما! آیا رئیس دفتر رئیس جمهور، بدون اجازه از رئیس جمهور، دست به این بخشش «شاهانه» زده است!؟

آقای رئیس جمهور! به مردم یزد و حداقل به آنانی که با سختی و زحمت و از فاصله های چند صد کیلومتری به یزد آمده! و در میرچقماق جمع شدند تا سخنان شما را بشنوند پاسخ بدهید که چرا!؟

 

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا