محمد رضا شوق الشعراء

صدوقی بهانه است، مسئله چیز دیگریست!

واکنش توام با متانت صدوقی به اخبار و شایعاتی که در رابطه با بعضی از مدیران دولتی، بدون منبع و مدرک در یکی از سایت های به اصطلاح خبری حاشیه پرداز درج می شود، بیانگر نکات ظریفی می باشد که نمی توان براحتی از آن چشم پوشید. چرا که صدوقی بعنوان یک چهره و شخصیت بزرگ سیاسی و فرهنگی، حتی در پایان دوران خاتمی نیز قصد ندارد، تا وارد بازی بازیگران کوچک صحنه سیاست استان گردد. بازی بی قاعده و منطقی که هدف بازیچه های کوچک آن، در راستای کسب شهرت و مطرح شدن، دعوا و بازی با بزرگان است. این بازی کودکانه، با هدف و برنامه ای مشخص و در راستای خدمت به قدرت پنهان مافیای مشهور و ورشکستگان سیاسی، از روزنامه ای پر ادعا شروع شده، و اینک در ادامه ، به یک سایت پر مدعا ختم شده است.

کمک های بی منت و توقع نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد به مطبوعات، بر خلاف مسئولین و مدیران دولتی، هیچگاه در راستای تبلیغات و از منابع دولتی و به شخص و جریان خاصی نبوده، بلکه این کمک ها در راستای هدفمند کردن هدایا و همسو کردن جامعه مطبوعاتی یزد، به صندوق قرض الحسنه اصحاب مطبوعات و خانه مطبوعات بوده است.

و اما سنت و جریان و عادت قلمداد کردن این کمک از جانب بعضی از جریانات تخریبی و سیاسی نورس، توهین به مطبوعات و خبرنگاران و نویسندگان آگاه و بیدار می باشد. حال چرا جامعه مطبوعات استان نسبت به این خبر توهین آمیز واکنش نشان نداد، سوالیست که جوابش را باید در عملکرد خانه مطبوعات و کمیته برگزار کننده مراسم روز خبرنگار جستجو کرد.

مسائل و حاشیه های شام آخر استاندار با خبرنگاران مشخص می کند که چرا صدوقی امسال بمناسبت روز خبرنگار با اصحاب مطبوعات ننشست.

در هنگامه تغییر مدیریتی کشور، حرکت های حساب شده بعضی از پایگاههای خبری و اینترنتی در ترویج شایعه و خبرسازی و جعل خبر که با یک تکذبیه و جوابیه سر هم بندی می شود، در راستای ایجاد موج مخالف و تخریب و تعطیلی بسیاری از سایت ها و پایگاههای خبری می باشد.

البته از سایت بدون شناسنامه ای که با اعلام عدم وابستگی، هیچگاه سعی در پنهان کردن دم خروس نداشته و بدون درج شماره بازدید کنندگان، ادعای پر بینده ترین سایت استان بودن را دارد، و یکروز می گوید آقای استاندار خداحافظ! و یک روز بهمان استاندار می گوید آقای استاندار سلام! نمی توان توقع دیگری جز آنکه می کند و می گوید داشت.

راه ماندگاری، برای ماندگار شدن، راه دیگریست.

هفتم شهریور ماه هشتادو چهار

جامعه سالم، مطبوعات سالم و خبرنگار آگاه می خواهد 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا