سینما و سیاست

یزدفردا "محمد رضا شوق الشعراء:سینما و سیاست"اخراجی های 3 تکلیف خاتمی و موسوی و کروبی را مشخص خواهد کرد!بی تفاوت بودن یا نبودن! مسئله اینست!


در آستانه سال نو، با توجه به تبلیغات و جو روانی ایجاد شده، در کمال تعجب، حتی سالن های سه سینمای شهر چهارصد هزار نفری یزد، با یک رقابت کور در انحصار فیلم «اخراجی ها 3» درآمده اند و این یعنی اینکه بسیاری از سینماهای شهرستانهای مختلف کشور نیز نوروز امسال «فقط» اخراجی های 3 را اکران خواهند نمود، و اما اخراجی های 3 که در راستای سیاست های فرهنگی و سیاسی دولت ساخته شده، اگر بتواند رکورد فروش بلیط و تعداد تماشگر را بشکند، تکلیف خاتمی و موسوی و کروبی را در میدان سیاست مشخص خواهد کرد.

مردمی که فارغ از مسائل سیاسی و برای سرگرم شدن، بلیت اخراجی های سه را می خرند و با تماشای اخراحی های سه می خندند و می خندند، بنوعی در رفراندوم پنهان سیاست شرکت کرده و با هر حضور و خنده خود، یک رای به محکومیت خاتمی و موسوی و کروبی اهدا می نمایند.

اخراحی ها 3 ، جنگ پنهان احمدی نژاد با هاشمی و خاتمی و موسوی و کروبی است، و ده نمکی؛ مامور این نظرسنجی زیرکانه می باشد، که ماموریت خود را این بار با «نقاب» فرهنگی بخوبی انجام داده است.

اخراجی ها 3 ثابت می کند که مردم نسبت به تغییرات سیاسی بی تفاوت هستند یا نیستند، و این چیزی است که دولت برای برنامه ریزی هدفمند آینده به آن نیاز دارد.

براستی! مردم بی تفاوت هستند یا نیستند!؟


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا