قابل توجه استاندار و فرماندار و مدیرکل ارشاد یزد:

قانون شکنی اجرا کنندگان قانون، با هزینه مردم در یزد

محمدرضا شوق الشعراء

 

توهین شهرداری و شورای شهر یزد به مردم و فرهنگ یزد!


یزدآوا شهرداری یزد، ابزار و آوای تبلیغ شهردار و اعضای شورای شهر یزد می باشد!؟


قانون شکنی اجرا کنندگان قانون، با هزینه مردم در یزد


در هنگامه ای که عده ای می خواهند استاندار و فرماندار و مدیرکل ارشاد یزد توجه چندانی به مقوله فرهنگ یزد نداشته باشند، کسانی که باید بر اجرای صحیح قانون در شهر و شهرداری نظارت کنند، خود قانون شکن شده و برای نشان دادن شکل و شمایل و قیافه خود به مردم، مجوز حیف و میل شدن میلیونها تومان بودجه را در شهرداری یزد صادر می کنند، و اینگونه می شود که برخلاف قانون! نشریه داخلی شهرداری یزد، در تیراژ بالای یکصد هزار نسخه چاپ و در ایام تعطیلات عید، توسط کارمندان شهرداری یزد بین مسافران نوروزی توزیع می گردد، تا صدها هزار نفر در یزد و ایران شاهد حیف و میل بودجه و انشاء نویسی شهردار و اعضای شورای شهر و معاونین شهرداری یزد باشند!


شهرداری و شورای شهر یزد با مجوز چه کسی و برمبنای کدام اصول و قانون اینگونه با بودجه ای که می بایست برای مردم و فرهنگ یزد هزینه گردد، برای خود تبلیغ و بازار گرمی نموده اند!؟


یزد آوا که نشریه داخلی شورای شهر و شهرداری یزد بوده، و صاحب امتیاز آن جناب شهردار زیادی قانونمند! و قانون مدار یزد می باشد، آیا مجاز بوده که در تیراژ یکصد هزار نسخه بچاپ برسد!؟


بیش از یکصد هزار نسخه نشریه داخلی شهرداری یزد که بصورت گسترده در سطح شهرستان یزد توزیع شده، در کدام چاپخانه و با کدام مجوز چاپ شده است!؟


«یزدآوا» ویژه نوروز شهرداری یزد، با چاپ یک نقشه کوچک شهر! سر مسئولان فرهنگی شهر و استان را کلاه گذاشته و با فریبکاری نسبت به درج «عکس» و «عید نویسی» اعضای شورای شهر و شهردار یزد اقدام نموده است، و اما شورای شهر و شهردار یزد که اینگونه برای تبلیغ خود با بودجه شهرداری کار غیر قانونی انجام می دهند، چگونه می توانند در سطخ شهر مانع از خلاف و قانون شکنی قانون شکنان گردند و بر اجرای صحیح قانون نظارت نمایند!؟


- سرقفلی و امتیاز «دکان» دونبش ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری یزد که بدون نظارت مسئولان فرهنگی و بازرگانی یزد، در سه نقطه شهر برگزار شده و در آن شولی یزدی با کیفیتی بد، توسط افراد غیر یزدی فروخته می شد، و سفال همدان و دیگر شهرها جای سفال میبد را پر کرده و وسبله کسب و کار عده ای شده بود، به چه کسانی و به چه مبلغی فروخته شده بوده است، و براستی! آیا این دکان شهرداری یزد، نماد دارالعباده و دیار قنات و قنوت و قناعت بوده است!؟


- برای تهیه و چاپ بیش از یکصد هزار نسخه از نشریه داخلی یزد آوا شهرداری یزد چند هزینه شده است!؟


-کسانی که بر دیوار نشریه داخلی یزد آوا شهرداری یزد، در کنار عکس خود، خط هایی به یادگار نوشته اند، بترتیب و ردیف نوشتن در یزد آوا


محمد فقیه خراسانی- رئیس شورای اسلامی شهر


سید علی میروکیلی- شهردار یزد،زیبا امامی میبدی- معاون شهرسازی و معماری- حیدری- معاون خدمات شهری، زرگرباشی- معاون فنی و عمرانی، معاون حمل و نقل و ترافیک، جوکار- معاون برنامه ریزی و توسعه، معاون اداری و مالی و
زهرا حیدری- محمد رضا کوچک زاده- محمد مهدی حرزاده- ناصر پارسائیان- سیده حمیده وزیری- سید علی محمد میرحسینی- حمیدرضا مطهریان- وحید رضا خباززاده اعضای شورای شهر یزد!


  شهردار و معاونین شهردار که هیچ! اعضای شورای اسلامی شهر خجالت نمی کشند!؟


  اعضای شورای شهر اگر خجالت می کشیدند که کاندید نمایندگی شورای شهر یزد نمی شدند!؟


چرا بعضی از اعضای مومن شورای شهر یزد،ِ چای و آب شهرداری یزد را نمی خورند و اما حقوق هفتصد هزار تومانی آن را دو دستی می کیرند!؟


  ارشاد یزد خواب است یا بیدار!؟


 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا