قدیمی ترین روزنامه اصلاح طلبان دوازده ساله شد!!!

محمد رضا شوق الشعراء

قدیمی ترین روزنامه اصلاح طلبان دوازده ساله شد!!!

اصلاح طلبان یزد دوازده سالگی آفتاب یزد را تبریک نگفتند!

آفتاب یزد «اینوری» است یا «اونوری»!؟


روزنامه آفتاب یزد، پر عمرترین و کهنسال ترین و قدیمی ترین روزنامه طیف اصلاح طلبان، که فعالیت کشوری خود را با حمایت رئیس وقت مجلس ششم و رضوی یزدی آغاز کرد، یازده سالگی را پشت سرگذاشت و وارد دوازده سالگی شد، و اما هیچکدام از اصلاح طلبان معروف یزد، که بارها نام و عکسشان صفحات آفتاب یزد را مزین کرده بود، از مهندس کلانتری و تابش و بیطرف و سفید و اولیاء گرفته تا برادران دکترپاک نژاد و رضوی و ... دوازده سالگی این طفل نوپا را تبریک نگفته و پیام تبریکی برای مدیرمسئول و صاحب امتیاز آن نفرستادند؛ تا این شائبه پیش بیاید که آفتاب یزد، بعد از فرار سردبیر حکهنه کارش به آنور مرزها، دیگر اینوری نیست و اونوری است.

تبصره اول: وقتی مدیران دوران اصلاحات یزد، تولد آفتاب یزد را تبریک نمی گویند، چه گلایه ای از عالیشوندی، مدیر تکواندو و ارشادست، که سرش به برگزاری مسابقات کشوری نونهالان تکواندو کار گرم است.

تبصره دوم: چه آفتاب یزد اینوری باشد و چه اونوری، ما تولد دوازده سالگی آفتاب یزد را به حاج منصورخان مظفری تبریک می گوییم و امید داریم که کیک صدسالگیش پیشکش، لاقل یک زمانی کیک تولد بیست سالگیش را بخوریم!

تبصره سوم: اگر قاضی مرتضوی «تفتی» و منصور مظفری «ساعندی» نبود، آفتاب یزد دوازده سال عمر می کرد!؟

تبصره چهارم: سیاست مداران، سیاست را از حاج منظورخان مظفری یاد بگیرند!

تبصره پنجم: بهتر است حاج منصور خان، هر روز صبح و شب، با همکاری و همراهی کادر هیئت تحریریه، چند صد کیلو اسپند برای خودش و روزنامه اش روشن کند که ...

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا