پاسداشت مردم

یادداشت روز آفتاب یزد دوشنبه 21 شهریور:روز شنبه گذشته بچه‌هاي تحريريه آفتاب يزد به مناسبت ورود به دوازدهمين سال انتشار، چند لحظه‌اي دور هم نشستند و در يك فضاي ساده و صميمي كيكي را كه خبرنگاران گلدونه تهيه نموده بودند صرف كرده و عكس يادگاري گرفتند و دوباره شروع به كار نمودند. طي دو روز گذشته بچه‌هاي آفتاب يزد واقعا احساس كردند كه مردمي هستند؛ نه از ريخت و پاش مراسم سالگرد خبري بود، نه از حضور مسئولي و نه از پيام تبريك از سوي مسئولي. اينجانب قصد نداشتم در اين خصوص مطلبي داشته باشم ولي وقتي ديدم دوست عزيز و نويسنده توانا و منتقد خوشنام كشورمان آقاي محمدرضا شوق الشعراء در سايت خود مطلبي را نوشته كه در بخشي از آن آمده است:

« قديمي ترين روزنامه اصلاح‌طلب 12 ساله شد» «اصلا‌ح‌طلبان 12 سالگي آفتاب يزد را تبريك نگفتند» و اينكه « آفتاب يزد اينوري است يا آنوري»

و اين نويسنده مردمي كشورمان در جايي ديگر آورده است «‌چه آفتاب يزد اينوري باشه چه آنوري، ما تولد دوازدهمين سالگرد آفتاب يزد را تبريك مي‌گوييم» و در پايان مطلب خود سفارش نموده «بهتر است مدير مسئول روزنامه هر صبح تا شب با همكاري و همراهي كادر تحريريه، چند صد كيلومتر اسپند براي خود و روزنامه اش روشن كند كه ...»

اين نويسنده محترم كه اخيرا جريمه نويسندگي خود را پرداخت كرده و نگران جريمه هاي احتمالي بعدي است مطالب خود را در قالب چندين تبصره آورده كه در مقابل تبصره ششم، يك فضاي خالي براي نظر كاربران گذاشته است و بنده سعي دارم تحت عنوان تبصره ششم مطالبي را عرضه بدارم.

آفتاب يزد بر اساس رسالتي كه دارد نه اينوري است و نه آنوري، آفتاب يزد در خط ولا‌يت و مطيع امر مراجع معظم تقليد مي باشد . با هيچ حزب، گروه و جناحي عقد اخوت نبسته است و اگر زد و بندي با گروه‌هاي موجود بود امروز شاهد انواع و اقسام يادداشت‌ها از سوي چهره‌هاي سياسي به مناسبت آغاز دوازدهمين سال انتشار بوديم. پيام ها و تبريك‌هاي مردمي براي ما بيش از پيام‌هاي چهره هاي سياسي ارزش دارد و دست مخاطبان و ملت شريف ايران را كه همراه ما هستند مي‌بوسيم و پيام‌هايشان را پاس مي داريم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا