محمد رضا شوق الشعراء

آرامون سه هزار رای گرفت و سیصد رای خود را به وزیری هامانه تقدیم کرد!

محمد رضا شوق الشعراء
تبلیغات در زمان تبلیغات ممنوع

در خارج از وقت اضافه و زمانیکه تبلیغات انتخاباتی به پایان رسیده و ممنوع بود، سایت یزد فردا، دست برید و  در اقدامی غیرمنتظره و فراقانونی، کناره گیری فرصت طلبانه «آرامون» به نفع وزیری هامانه را با عکس و تقسیر انتشار داد، و بدین صورت، سیصد رای وزیری هامانه را باید متعلق آرامون دانست!
تبصره اول: چند نفر از مردم یزد و صدوق به آرامون رای می دادند!؟
تبصره دوم: آرامون سیصد رای بیشتر داشته است!؟
تبصره سوم: مخالفان عملکرد آرامون در شهرداری یزد و نوسازی مدارس، به وزیری هامانه رای خواهند داد!؟
تبصره چهارم: با پیوستن آرامون به وزیری هامانه، ریزش آرای وزیری هامانه بیشتر بوده است یا افزایش رای!؟
تبصره پنجم:یزد فردا با این خبر، قصد تخریب وزیری هامانه را داشته است یا تبلیغ جوکار و فقیه خراسانی را!؟

از عجایب تبلیغات در یزد

از عجایب تبلیغات در یزد
آموزش و پرورش یزد چند انجمن اولیاء و مربیان دارد و انجمن های اولیا و مربیان مدارس چند عضو!؟
کاندیدایی که از افتخاراتش ریاست هیات فوتبال، و عضویت در انجمن اولیا و مربیان مدرسه فرزندش می باشد!

یکی از کاندیداهای انتخابات مجلس در یزد، طی مطلبی که در بروشور تبلیغاتی توزیعی نوشته، زیر عنوان و تیتر «خدمات اجتماعی» آورده است:
(... ...) در طول دوران خدمت خود کوشیده است تا لحظه ای از مسائل اجتماعی استان یزد غافل نماند. وی در عرصه ورزش استان 4 سال ریاست هیات فوتبال یزد را برعهده داشت. او عضو انجمن های متعدد اولیا و مربیان مدارس مختلف نیز بوده است. عضویت در انجمن های خیریه، ریاست کانون سالمندان استان یزد. مدیریت شرکت ساختمان سازی اسکان کویر یزد(وابسته به بنیاد جانبازان و مستضعفان) و تدریس در حوزه های تخصصی متالوژی و مدیریت از جمله فعالیت های اجتماعی وی بوده است ...
تبصره اول: فوتبال یزد در زمانی که ایشان چهار سال رئیسش بوده اند چه پیشرفت هایی داشته است!؟

از خودم می پرسم
در رقابت بین دکتر فروزان نیا و میرزا محمد کاظمینی، سرانجام چه کسی پیروز خواهد شد!؟ سردار جوکار یا وزیری هامانه!؟
چه کسی از یزد به مجلس می رود!؟
سردار جوکار و وزیری هامانه به دور دوم می روند و در دور دوم ...!؟

دکتر فروزان نیا، متخصص و جراح قلب، نفوذ زیادی بر روی کادر درمانی بعضی از بیمارستانها و بیماران خود دارد و با توجه به پانزده هزار عمل قلبی که می گویند در یزد انجام داده، حتی اگر ده هزار نفر ازین بیماران با خانواده به سردار جوکاری که در لیست جبهه پایداری قرار گرفته رای دهند، سردار صالح جوکار، رای خوبی را در انتخابات مجلس کسب خواهد کرد.
سیادت و سابقه وزارت نفت سید کاظم وزیری هامانه و اخراج او توسط احمدی نژاد از دولت، و مردمداری عاشق معلی، تاحدی باعث جذب رای مخالفان و منتقدان احمدی نژاد و «اصلاح طلبان» به او خواهد شد، و بسیاری از کارگران و کارمندان قراردادی و مردم یزد، که می خواهند رای بدهند و نمی خواهند به سرداران و اجداد و نیاکان کاندیداها رای بدهند، ساعت چهار بعد از ظهر به بعد روز رای گیری، به او رای خواهند داد.
تبصره اول: هنوز در تصمیم گرفتن و انتخاب کردن به نتیجه ای نرسیده ایم و اگر در یزد رای سفید ندهیم، چهار لیتر بنزین هزینه می کنیم و به چهار فرسخی می رویم و به .... رای خواهیم داد!
تبصره دوم: ای کاش میرزا محمد کاظمینی، که بسیاری از اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه یزد او را می شناسند، همه آبروی خود را در این انتخابات هزینه نکرده بود.
تبصره سوم:این نکته و تحلیل ممکن است «اشتباه» باشد! بهرحال هیچ چیز در ایران امروز غیرممکن و قابل پیش بینی نیست
تبصره چهارم: تشابه فامیلی وزیری هامانه با سید محمود وزیری، ممکن است باعث تغییر در آرایش آرا و حایگزینی فقیه خراسانی با وزیری هامانه گردد!

 

 

 

و اما تبصره یزدفردا :با نهایت احترام به دوست فردائی همیشه همراهمان جناب شوق الشعراء سئوال این است

متن نگاشته شده ایشان در صبح امروز خارج از وقت تبلیغات ،تبلیغ نبوده است ؟و شاید هم تخریب بوده که وقت و وقت اضافه ندارد ؟!!

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا