محمد رضا شوق الشعراء

یزدفردا :محمد رضا شوق الشعراء:عرق بیدمشک با طعم «خیانت» و قرص خواب آور

دو جوان 17 و 18 ساله یزدی در دام شیطانی زن 28 ساله اصفهانی

چه عامل و عواملی باعث می شود تا یک جوان هفده ساله کاشیکار و زحمتکش یزدی، با یک زن بیست و هشت ساله شوهر داری که دو دختر سه ساله و هفت ساله دارد، رابطه نامشروع برقرار کرده و بخاطر تصاحب همیشگی این زن، دست به قتل ناجوانمردانه شوهر این زن زده و او را زنده بگور کند!؟
زنی که شوهر و دو دختر خردسال دارد و در آستانه سفر به کربلا بهمراه شوهرش می باشد، و دل در گرو عشق یک جوان هفده ساله دارد، شوهرش را با قرص بیهوش کرده و از عاشق جوانش می خواهد، تا شوهرش را به قتل برساند، و اینچنین در آغازین ماه سال، مرد سی ساله ای گرفتار نیرنگ زن خیانتکارش شده و زنده زنده در زیرزمین تاریک و نمور خانه ای دفن می شود، و بی فریاد می میرد.
جوان هفده ساله ای که هوس و شهوت چشمش را کور کرده، در دام نگاه و خنده و لوندی یک زن بیست و هشت ساله می افتد، و زن جوان که چیز دیگری را در وجود این جوان تازه سال پیدا کرده، شوهر و دو دختر خردسالش را نادیده گرفته و برای رسیدن به پسر مورد علاقه خود، شوهرش را تا مسلخ مرگ همراهی می نماید.
اینک یک مرد سی ساله کشته شده و دو جوان هفده و هیجده ساله و یک زن بیست و هشت ساله بجرم قتل او در زندان بسر می برند، و دو دختر سه ساله و هفت ساله ای که پدرشان کشته شده و پیشانی مادرشان ننگ قتل دارد، نگاهشان به آینده است و براستی! سرنوشت این دو دختر خردسال معصوم چه خواهد شد!؟
آیا این مادر جوان، وقتی نقشه قتل شوهرش را می کشید، حتی برای یک لحظه به آینده دو کودک خردسالش فکر کرده بوده است!؟ و آیا آن جوان هفده ساله قاتل، وقتی مست شهوت، تن بی حال شوهر جوان این زن را در چاله دفن می کرد و خاک سرد بر روی آن می پاشید، آیا به نگاه منتظر دخترک هفت ساله ای که سایه پدر را بر سر می خواست فکر کرده بود!؟
تا ریشه چگونگی ازدواج و وضعیت زندگی این زن و شوهر قاتل و مقتول بررسی نشود، نمی توان جوابی برای سوالات پیدا کرد؛ و اما کسی وقت و حوصله می کند، تا این قضایا را تحلیل نماید!؟
 این نه اولین قتل در دارالعباده است و نه آخرین قتل، و اما چه کسی دردی را که در دل پدر و مادر قاتلین و مقتول است، می بیند.
پدر و مادر جوان هفده ساله ای که پسرشان در آستانه چوبه دار است و پدر و مادر جوان سی ساله ای که بیگناه و مظلومانه به قتل رسیده است، این شبها را چگونه به صبح می رسانند!؟ !؟

در یزد زن خیانتکاری که شوهرش را زنده بگور کرد

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا