محمد رضا شوق الشعراء


محمد رضا شوق الشعراء
از جشن آغاز جوکار در سالن هفت هزار نفره وحدت تا جشن پایان اولیاء در فرهنگسرای چهارصد نفره شهرداری یزد!
کی از کی تقدیر می کند!!!؟
تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری «عارف» با نمایش نکوداشت اولیاء «کلید» می خورد!؟

دهها و صدها بنر منقش به تصویر رنگی «اولیاء» و نام «عارف» در بیلبوردهای متعلق به شهرداری یزد نصب و برای نکوداشت علی اکبر اولیاء نماینده سابق یزد و صدوق در مجلس تبلیغ شده است، و اما اینهمه هزینه و تبلیغات چرا!؟ یکسال مانده به انتخابات شوراهای شهر، طرفداران اولیاء ازین گردهمائی پر هزینه جناحی چه هدفی را دنبال می کنند!؟
در بنرهای نصب شده در سطح شهر، مشخص نیست که چه کسی و چه سازمان و نهادی برگزار کننده مراسم نکوداشت اولیاء می باشد، و این ثابت می کند که برگزار کننده مراسم نکوداشت اولیاء، کسی جر خود اولیاها نیست.
رضوی دو دوره و سید عباس پاک نژاد سه دوره بعنوان نماینده مردم یزد و صدوق به مجلس راه یافتند و هیچکدام پس از خاتمه نمایندگی ازین ادا و اصولها درنیاوردند، یعنی پاک نژاد و رضوی طرفداران کمتری نسبت به اولیاء داشتند!؟ یا اینکه کمتر از اولیاء برای مردم یزد کار کرده بودند؟
علی اکبر اولیاء برای «خدا» و «مردم» و «نظام» و «حقوق» در مجلس کار کرده است یا برای تبلیغات و منت بر سر خدا و مردم و نظام گذاشتن!؟
علی اکبر اولیاء چهار سال با رای مردم و حمایت خاتمی به مجلس رفته و حقوق چند میلیونی مجلس را گرفته و در حد امکان به وظیفه خود عمل کرده است، و حال این انجام وظیفه دیگر به به و چه و چه و مراسم بزرگداشت می خواهد چکار!؟
امروز بیشتر از اصلاح طلبان، اصولگرایان مجلس از اولیاء تعریف و تمجید می کنند، و این برای کسی که با حمایت تبلیغاتی خاتمی به مجلس رفته است، افتخار بسیار بزرگی می باشد!!! براستی آیا اولیاء می تواند عملکرد خود را با تابش و فرهمند و یحیی زاده مقایسه نماید!؟ آیا به اندازه نصف کاری که تابش برای اردکان و مردم اردکان انجام داده، اولیاء برای یزد و مردم یزد کار انجام داده است!؟
مراسم نکوداشت اولیاء، قدرت نمایی و وزن کشی سیاسی اصلاح طلبان در یزد می باشد، و در هنگامه ای که کسی دیگر یادی از اصلاح طلبان نمی کند، اصلاح طلبان از هرگونه جنجال و هیاهو و سر و صدا استقبال می کنند، بهرحال در شرایط حساس امروز ایران، و در آستانه نشست مسکو، از یک جایی و به یک بهانه ای باید صدایی از اصلاح طلبان بیرون بیاید، و کجا بهتر از یزد!؟

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا