یزدفردا "محمد رضا شوق الشعراء:عجب شورایی! عجب تصمیمی! عجب هنر و عجب ابتکار و عجب ....

یزدفردا "محمد رضا شوق الشعراء:عجب شورایی! عجب تصمیمی! عجب هنر و عجب ابتکار و عجب ....
علي بمان جوكار، سرپرست شهرداري يزد و میروکیلی شهردار مستعفی بیکار! مشاور شورای سوم شهر شد!
شهرداری یزد، یک مهندس عمران و یک مهندس شهرساز و یک متخصص کاردان ندارد!؟
چه کسی شهردار شورای سوم شهر خواهد شد!؟
علی بمان جوکار، صلاحیت شهردار شدن را دارد!؟

دیگر در این مدت یکسال باقیمانده، هر تصمیمی شورای سوم شهر یزد بگیرد تعجب نخواهیم کرد، چرا که این شورا  در حد و قواره و اندازه یزد و مردم یزد نبوده و نیست و هیچگاه نخواهد هم بود، و آدم عاقل در رابطه با شورای سوم شهر یزد نه چیزی می گوید و نه چیزی می نویسد و نه به عملکرد این شورا فکر می کند.  شورایی که نتوانست شهردار را استیضاح کند، استعفاء شهردار را هم به پست مشاوره پیوند داد تا ثابت کند که هنوز از شهردار مستعفی واهمه دارد و می ترسد! به این خبر توجه کنید:
در پانصد و چهل و ششمين جلسه شوراي اسلامي شهر يزد ( فوق العاده ) در خصوص تعيين سرپرست شهرداري و انتخاب شهردار، پس از بحث و تبادل نظر در نهايت براساس تبصره ذيل ماده 73 قانون تشكيلات ، وظايف و انتخابات شوراهاي اسلامي كشور، علي بمان جوكار به عنوان سرپرست شهرداري يزد انتخاب گرديد.
همچنين در اين جلسه ، براساس طرح پيشنهادي تني چند از اعضاي شورا، سيد علي اكبر ميروكيلي با توجه به سوابق كاري و آشنايي كامل به امورشهرداري يزد به عنوان مشاور شوراي اسلامي شهر يزد انتخاب گرديد تا در اين مدت باقيمانده از تجربيات ايشان به خصوص درتكميل پروژه هاي عمراني بهره گيري شود.
کدام از اعضای شورای سوم شهر یزد، پیشنهاد مشاور شدن میروکیلی را به شورا ارائه داده اند!؟ فقیه خراسانی و کوچک زاده و حرزاده و مطهریان و وزیری!؟ و یا میرحسینی و حیدری و پارسائیان و خباززاده!؟
براستی شورای سوم شهر یزد، در رابطه با تصمیماتی که می گیرد، از عنصر فکر هم استفاده می کند!؟ و اصلا می داند که فکر و عقل و منطق در تصمیمات شهری، چه کاربردی دارد!؟
میروکیلی، شهردار مستعفی شورای سوم، بابت مشاوره، حقوق و دستمزدی هم از شورا و شهرداری یزد دریافت خواهد کرد!؟
 با مشاور شدن شهردار مستعفی، ثابت شد که شورای سوم را میروکیلی می چرخانده و بدون وجود میروکیلی، شهر و شورا سوم روی هوا هستند!
اعضای محترم شورای سوم شهر یزد، که از پول مردم حق جلسه دریافت می کنند، موقع تصمیم گیری، خدا و وجدان و قانون و حقوق مردم را هم در نظر می گیرند!؟

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا