یزدفردا :محمد رضا شوق الشعراء:ادعای باشگاه خبرنگاران:خود کشي خريدار یک ميليون و پانصد هزار قطعه سکه!!!یک میلیون و پانصد هزار سکه یک میلیون و دویست و پنجاه هزار تومانی چند می شود!؟سیزده هزار و پانصد کیلو سکه را در کجا پنهان می کنند!؟
چندي است بازار سکه و ارز دستخوش نوسانات قيمتي شده‌، نوساناتي که عده اي سودجو به طمع رسيدن به سود سرشار به آن دامن زدند اما برخي از آنها از اين بادي که کاشتند تنها طوفان درو کردند.
 به گزارش باشگاه خبرنگاران، پس از آنکه بازار سکه و ارز دچار نوسانات شديد قيمتي شد، عده اي سعي کردند با دميدن در تنور اين ناآرامي ها سودهاي کلان به جيب زده و با ايجاد تنش در بازار به سودهاي ميليوني و حتي ميلياردي دست پيدا کنند اما اقدامات مسئولين براي به آرامش رسيدن بازار ارز و سکه جواب داد و حباب قيمت در اين بازارها هر روز کوچک و کوچکتر مي شود و اين يعني ضرري هنگفت براي دلالاني که در روياي سودهاي سرشار وارد اين بازار شده بودند.
براساس اين گزارش، طي روز هاي گذشته يکي از دلالاني که به طمع سودهاي ميلياردي در چند روز گذشته اقدام به خريد يک ميليون و 500 هزار قطعه سکه کرده بودند پس از کاهش قيمت سکه در اثر فشار رواني ناشي از ويران شدن کاخ آروزهايش در تهران اقدام به خودکشي کرد.
اين گزارش مي افزايد، شايد سرنوشت همه دلالان سکه و ارز به مرگ ختم نشود اما با اهتمامي که در مسئولين براي برخورد با اين اخلال گران است به طور حتم همه اين افراد دير يا زود در دامي که خود پهن کرده اند گرفتار مي شوند.
تبصره اول: خبر به این بزرگی صحت دارد!؟
تبصره دوم: نرخ سکه امروز یک میلیون و دویست و پنجاه هزار تومان بوده، و اما یک میلیون و پانصد هزار سکه یک میلیون و دویست و پنجاه هزار تومانی چند می شود!؟
تبصره سوم: کسی که یک میلیون و پانصد هزار سکه دارد تاجر است یا دلال!؟
تبصره چهارم: یک میلیون و پانصد هزار سکه طلا چند کیلو می شود!؟
تبصره پنجم: دارنده سکه ها، این یک میلیون و پانصد هزار سکه طلا را در کجا و چگونه نگهداری می کرده است!؟
تبصره ششم: مالک یک میلیون و پانصد هزار سکه طلا خودکشی  کرده یا سکته کرده است؟
تبصره هفتم: یک میلیون و پانصد هزار سکه، پس از مرگ مالک سکه ها، نصیب چه کسی می شود!؟
تبصره هشتم: یعنی ممکن است سی و چهار سال پس از انقلاب و در نظام جمهوری اسلامی و جایی که بسیاری از مردم برای تامین مایحتاج اساسی زندگی درمانده اند، کسی باشد که یک میلیون و پانصد هزار سکه طلا داشته باشد!؟
تبصره نهم: چند نفر در ایران اسلامی هستند که بیش از یک میلیون سکه طلا دارند!؟
تبصره دهم: اگر سکه چهارصد هزار تومان بشود، چند نفر سکته و خودکشی خواهند کرد!؟

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا