استقبال  وبلاك نويسان يزدي از وبلاك عضو نهم

يزدفردا :راه اندازي وبلاك عضو نهم توسط حجت الاسلام حميد رضا مطهريان  عضو شوراي اسلامي شهر يزد با واكنش هاي اميد واركننده اي   از سوي  وبلاك نويسان يزدي   رو برو شد

محمد امامي وبلاك نويس پركار يزدي كه چند ياد داشت وي را قبلا نيز در يزدفردا منتشر نموديم طي ياد داشتي در وبلاك نهم نوشت :سلام
انتخاب وبلاگ به عنوان مجرای ارتباط با شهروندان و مخاطبان کاری درخور سپاس است. بی تردید ارتباط با ولی نعمتان جامعه از این حیث در خور تامل و توجه است که خدمتگزاران وظیفه دارند با مردم در ارتباط باشند و ضمن شناسای دیدگاههای آنان ، نیازها و انتظارات آنان را دریافت کرده و در حیطه ی مسئولیت خود برای آنها برنامه ریزی کنند.
به شما تبریک می گم که ارتباط با مردم رو جزو نخستین اقدامات خودتون پیش بینی کردید و چه خوب بود که زمینه ی مناسب تری رو برای گسترش این ارتباط با آزاد گذاشتن بخش نظرات ایجاد کنید.
تعامل و ارتباط متقابل با مردم یکی از مشخصه ها و ویژگی هایی است که می تونه یک مسئول رو به اندیشه های جمعی مجهز کنه و اونو در مدیریت و تصمیم گیری مدد کنه.
به شما پیشنهاد می کنم برخی از موضوعات قابل بحث رو هم در قالب نظرسنجی در حاشیه ی وبلاگتون بیارین و از نظرهای مردم بهره ببرین.
به هر حال در این مجال ضمن تبریک به شما و تشکر از این اقدام ارزنده اتون ، امیدوارم این کار ادامه پیدا کنه و مردم رو در جریان آنچه در شورا می گذره قرار بدین.

و در وبلاك بهار نو اينگونه :

« عضو نهم » ؛ رويكرد ارتباطي در خور تقدير

حميد رضا مطهريان متولد 1347 از شهرستان مهريز كه در سومين دوره شوراي اسلامي شهر يزد با11917 رأي عضو نهم شده با ايجاد وبلاگي با عنوان « عضو نهم » به حاشيه هاي شوراي اسلامي شهر يزد ( البته آن اموري كه محرمانه نباشد) می پردازد.
ضمناً وی از علاقه مندان به شهر نيز خواسته با ارائه نظرات خود وی را رابط خود وشورا قرار دهند.
صرف نظر از همه ی مسایل حاشیه ای که ممکن است بر این رویداد وجود داشته باشد ، رویکرد مطهریان رویکردی درخور تقدیر است چرا که :
* مسئولان و خدمتگزاران باید راهکارهای متنوعی را برای ارائه ی خبر و گزارش و تعامل با مردم داشته باشند و کانال ارتباطی وبلاگ ، با توجه به تعاملی بودن آن می تواند ارتباط شورای شهر را با مردم برقرار نماید.
* ایجاد وبلاگ و باز کردن پنجره ی ارتباطی شوراي شهر از سوی یکی از اعضای اين شورا از اين حيث مي تواند مهم و مثبت تلقي شود كه شورا ابزاري را براي پاسخگويي بدون واسطه ي خود به افكار عمومي انتخاب كرده و ضمن پاسخگو دانستن خود شان پرسشگري را براي مردم قائل شده است.
* وبلاگ عضو نهم چنانچه به درستي راه خود را ادامه دهد مي تواند در به كارگيري انديشه هاي مردم و جلب مشاركت آنان در پيشبرد اهداف شورا نقش موثري ايفا كند.
به هر حال ضمن تبريك به آقاي مطهريان ، اميد است عضو نهم بتواند با كارآ و اثربخش بودن و مردم گرا يي ، الگويي مناسب براي خدمتگزاران يزدي باشد.

سايت كوير نيوز در پيامي كوتاه  نوشت:

با سلام. حرکت شما قابل تقدیر است

و محمد رضا شوق الشعراء منتقد معروف يزدي و وبلاك نويس توفان هم در حركتي غير متعارف نوشت :

بنام حق
سلام
بهرحال در دیاری که استاندار و شهردار و هیچکدام دیگر از مدیران و مسئولان. وبلاگ ندارند و گاه اصلا وب و بلاگری را قبول نداشته و به آن اعتنا’ ندارند.حرکت ارزشمند و قابل تقدیری است. بنا به عادت و طبق روال همیشگی وبلاگ عضو نهم در توفان یزد. نقد و معرفی شد.
و اما مهمتر از مطالب وبلاگ. نظرات کاربران می باشد.
شب بخیر

و رضا حقيقت نژاد مطبوعاتي آزاد يزد و وبلاك نويس ايساتيس نيز طي ياد داشتي در وبلاك عضو نهم نگاشت :

تبریک می گم. کاری خوبیه و امید که دیگران یاد بگیرند. اگه شد یه مطلب درباره اهمیت و کارایی این کانال ارتباطی می نویسم. موفق باشید.(كه تا دقايقي ديگر در يزدفردا منتشر خواهيم نمود

و پيام يزد هم با روش مخصوص خود مطالبي از وبلاك عضو نهم را منتشر نمود  :

بودجه شورای شهریزد در سال گذشته 80 میلیون تومان بود!

شورای شهر یزدچهارده جلسه را بدون حضور خبر نگاران برگزار کرد !

يزدفردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا