محمد رضا شوق الشعراء

محمد رضا شوق الشعراء
در باغچه های احداث شده در روبروی آپارتمانهای نوساز بلوار شهیدان اشرف، بیاد هر شهید و بخاطر آزادی «سرو» بکارید

خوشبختانه برای اولین بار در یزد! زمینه مناسبی در ابتدای بلوار شهیدان اشرف در روبروی آپارتمانهای نوساز با ایجاد باغچه و پیاده رو تمیز و بزرگ فراهم شده که می توان فضای سبز خوب و مناسبی را با کاشت درخت «سرو» در آن طراحی کرد. کاشت چمن و گلهای بوته ای درست است که پس از چند روز جواب می دهد و اما آنچه که ماندگار و برای یزد مفید است درخت است.
محوطه زیبایی که در چند هفته اخیر ایجاد شده می تواند با اندکی همت و بودجه به محیط مناسبی برای پیاده روی و گشت و گذار تبدیل شود.
شهردار و اعضای شورای شهر و مدیران سازمان پارک ها و فضای سبز یک لحظه چشمانتان را ببندید و مجسم کنید که سرتاسر باغچه های کنار بلوار را به ردیف سروهای پنج ساله و ده ساله و بیست ساله گرفته، آیا از دیدن این منظره حتی در خواب و رویا و خیال نیز لذت نمی برید!؟ شاید پنج سال و ده سال و بیست سال دیگر هیچ کدام از مدیران شهرداری مدیر نباشند، اما درختان، کاشنده های خود را از یاد نبرده و دعای خیر خود را همچون عابران فراموش نخواهند کرد.
آقای شهردار! در اولین و آخرین سال شهرداری خود سرو بکارید و آن را بیادگار بگذارید و ثابت کنید که همت گذشتگان را امروزیان نیز دارند. ندارند!؟

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا