ناگهان مجمع نمایندگان استان یزد
در هنگامه ای که انتخاب استاندار استان یک میلیون نفری یزد، تبدیل به چالش و مسئله غیر قابل حلی برای دولت نهم شده است، ناگهان نامه بدون اسامی مجمع «خلق الساعه» نمایندگان استان یزد در حمایت از نبوی زاده، سر از سایت های مختلف در می آورد، و نمایندگان مردم استان یزد در مجلس، برای استان صنعتی و معدنی و فرهنگی یزد، استانداری «کوچک» پیشنهاد می کنند، تا وزن استاندار یزد نیز در حد وزن «شهردار» و «فرماندار» و نمایندگان یزد در مجلس باشد، و همه چیزمان در استان، به همه چیزمان بیاید.

و اما اینکه مجمع نمایندگان استان یزد چه زمانی و در کجا تشکیل شده، و آیا تابحال نشست و تصمیمی هم داشته است یا خیر! سوالیست که می بایست نمایندگان مردم به آن پاسخ دهند، که طبق قاعده پاسخ نمی دهند، و خود را همچنان جدا و بالاتر از مردم دانسته و می دانند.

آیا براستی پنج نماینده مردم استان یزد در مجلس، با انتخاب نبوی زاده بعنوان استاندار یزد موافقند؟! و آیا هیچ فرد توانمندتر از نبوی زاده را برای استانداری یزد پیدا نکرده اند؟! و براستی! معاون استاندار دوران اصلاحات، چگونه خواهد توانست که برنامه های دولت «عدالت شعار» نهم را اجرا نماید؟!

مجمع محترم نمایندگان استان، که در آستانه انتخابات مجلس، ناگهان از خواب بیدار، و برای انتخاب استاندار یزد، فعال شده اند، آنموقع که استان یزد ناگهان «معتدل» شد و نرخ «گازش» افزایش چند یرابری یافت، کجا بودند و چه می کردند؟!

بسیار بعید می دانیم که رئیس جمهور و وزیر کشور دولت نهم، به خواست شتابزده و سیاسی مجمع نمایندگان استان یزد توجه کنند، و بسیار بعید است، که مردم استان برای مجلس هشتم، باز دوباره به این نمایندگان امتحان پس داده رای دهند؛ و اگر رای دادند!؟...

محمد رضا شوق الشعراء

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا