محمد رضا شوق الشعراء

بنام عارف و روحانی! بکام ...!؟سهم خواهی یا فرصت طلبی!؟ مسئله اینست!برگزاری «جشن سپاس و پیروزی» و همایش تقدیر ازعارف و تجلیل از روحانی در یزد!نان چه کسانی به نام عارف در تنور روحانی پخته خواهد شد!؟

وقتی عارف برای انتخاات ریاست جمهوری ثبت نام کرد، خانه بزرگ پدر مرحومش در خیابان شهید چمران یزد، ستاد مرکزی انتخاباتی او شد و وقتی چند روز مانده به انتخابات با یک نامه انصراف خود را از کاندیداتوری اعلام کرد و از صحنه انتخابات بیرون رفت، خانه پدرش که ستاد مرکزی انتخاباتی او بود به ستاد روحانی تبدیل نشد و اما اینک در دوران پس از پیروزی روحانی که با حمایت هاشمی وارد صحنه انتخابات ریاست جمهوری شد، قرار است تا همایشی در تقدیر از عارف و تجلیل از روحانی در سالن دولتی تربیت معلم شهید پاک نژاد و در شب هفتم تیر برگزار گردد. براستی هدف از برگزاری شتابزده این همایش، اگر گرفتن سهم و تحمیل استاندار به روحانی نیست، پس چیست؟
تا قبل از برگزاری انتخابات در هیچ کجا و با هیچ اشاره ای عارف نگفت و اعلام نکرد که به نفع روحانی کناره گیری کرده است و در بسیاری از جاها ستادهای عارف به ستادهای روحانی تبدیل نشد و حال این تبلیغات بنری برای برگزاری همایش تبلیغاتی و این سهم خواهی و فرصت طلبی آشکار، جز آنکه گزکی به مخالفان خاتمی در یزد بدهد، چه سود و فایده ای دارد!؟ رئیس ستاد انتخابات دکتر عارف در یزد، قبل از انتخابات و بعد از انصراف عارف، کجا و چگونه حمایت خود را از روحانی اعلام کرده و چگونه برای روحانی تبلیغ کرد!؟ و مهمتر اینکه دست اندرکاران ستاد انتخاباتی روحانی در یزد، که خود نیز همچون طرفداران عارف پیروزی ناباورانه روحانی را و با این رای و در مرحله اول باور نمی کردند، این همایش را قبول داشته و با حضور خود مهر تائید بر این همایش خواهند زد!؟
دو هفته پس از انتخابات و در حالی که هنوز روحانی مراسم تحلیف را انجام نداده و کابینه اش را معرفی و شروع بکار نکرده، برگزاری این همایش در یزد یک کمی بو دار است و اما اگر روحانی سهمی به عارف نداد و استاندار و مدیران مد نظر طرفداران عارف در یزد، انتخاب نشدند، برگزارکنندگان این همایش در آینده چه خواهند کرد و بر علیه روحانی چه جبهه ای خواهند گرفت؟
 دکتر سید حسن پاک نژاد، استاندار روحانی در یزد می شود!؟

حرکت با چراغ خاموش!
دکتر سید حسن پاک نژاد، استاندار روحانی در یزد می شود!؟

دکتر سید حسن پاک نژاد، برادر شهیدان سید رضا و سید محمد پاک نژاد، اولین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد،که سیزده سال با قدرت بر این مسند بود، و همزمان با برکناری خاتمی از وزارت ارشاد هاشمی او نیز از ارشاد یزد برکنار شد و سالها تا قبل از آمدن احمدی نژاد در دفتر ریاست جمهوری کار می کرد. باجناق سید محمد رضا مدرسی عضو شورای فقهای نگهبان و محمد هاشمی رفسنجانی، که روابط نزدیکی با اطرافیان روحانی و خود روحانی دارد، جانشین فلاح زاده و استاندار روحانی در یزد خواهد شد!؟

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا