محمد رضا شوق الشعراء

محمد رضا شوق الشعراء:اتهامی از یزد فردا:با حضور استاندار یزد و همراهان ، سفید و برخی از اصلاح طلبان جلسه افطاری را ترک کردند!!!

سایت یزد فردا خبر داده که در مراسم افطاری ! و گردهمایی حزب اعتدال و توسعه و ستاد دکتر روحانی که با حضور دکتر مرتضی بانک، مشاور ارشد روحانی، معاون وزیر خارجه در دولت خاتمی و استاندار کرمان در زمان هاشمی برگزار شد، همزمان با حضور فلاح زاده استاندار یزد و همراهان که به دعوت میزبانان مراسم صورت گرفته بود، حمید کارگر دبیر اعتماد ملی یزد،عماد تشکری دبیر کارگزاران سازندگی استان اعتراض و مهندس سفید دبیر مشارکت یزد، بعنوان اعتراض، مراسم افطاری را ترک کرده اند! البته از کارگز که یک زمانی بر علیه هاشمی رفسنجانی شعار می داد و تشکری که جوان و جویای پست و مقام است، این حرکت های کودکانه بعید نیست و اما از مهندس سفید، استاندار هاشمی و خاتمی در یزد، این حرکت اعتراضی بسیار بعید است و ممکن نیست که سفید سیاستمدار، حرمت «میزبان» را نگه نداشته و بخاطر حضور «میهمان» و در پیروی از حرکت کارگر و تشکری،اعتراض و  مراسم را ترک کرده باشد.
و اما اگر حقیقت داشته باشد...!؟ باید برای همیشه سفید را فراموش کرد، چرا که این پایان عمر سیاسی سفید در یزد است.
سردار فلاح زاده، چه خوب و چه بد، یک انسان مسلمان ایرانی است که در دولت احمدی نژاد پست سیاسی داشته است، و حال این فرد، نه سر زده و ناخوانده که بنا بر دعوت سرخوشان پیروزی روحانی، در مراسم افطاری سیاسی شرکت نموده است، توهین و بی احترامی به حضور این میهمان، توهین به میزبان است و بر مشاوران روحانی است، که تکلیف روحانی را با تندروان سیاسی و جناحی روشن کنند.
آیا حرکت دبیر حزب اعتماد ملی یزد، بنام ستاد روحانی نوشته خواهد شد!؟ آیا برگزارکنندگان این افطاری سیاسی و تشریفاتی، اعتراض این افراد را تائید می کنند و یا در دفاع از حرمت میهمان و میزبان و ماه خدا اطلاعیه و بیانیه صادر خواهند کرد.
باور کنیم که راه اعتدال این نیست و اما خطری که سیاست و برنامه های روحانی را تهدید می کند، سهم خواهی و تندروی و پررویی تندروها می باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا