محمد رضا شوق الشعراء
محمد رضا شوق الشعراء:جولان تفتی ها در تامین اجتماعی یزد
وقتی نمایندگان و سازمان های بازرسی و نظارتی چشم فرو می بندند!

در سازمان تامین اجتماعی یزد، به همت و سفارش مرتضوی، سفره بزرگ و گسترده ای پهن شده و هر کسی یک رد و نامی از «تفت» و مرتضوی با خود داشته در آن سازمان با آزمون! و بدون آزمون استخدام شده است.
از کارگر و مغازه دار و لوله کش و پیتزا فروش و دکه دار گرفته تا زرگر و بزاز و خواربارفروش و در این بین نمایندگان استان در مجلس نیز بجز تابش، انگار سهمیه استخدام نانوشته ای داشته اند و اقوام و دوستان، با سفارش و بدون مدرک مرتبط و حتی با دیپلم و سی و چهارسال سن در این سازمان طویل و دراز و در بخش درمان و بیمه استخدام رسمی شده اند.
دو برادر و سه خواهر و زن و شوهر و مادر و فرزند، جزو استخدام های عادی است، و از نزدیک به دویست و چهل مورد استخدامی که در این چندماه آخر عمر دولت دهم بوقوع پیوسته، نیمی زن بوده اند و نیمی دیپلم و حال با این استخدام های قومی و رابطه ای و بدون تخصص و مدرک مرتبط، سازمان تامین اجتماعی به کجا خواهد رفت خدا می داند.
پسر امام جمعه ای که یکسال در کارخانه نورد تهران کار کرده بود است ناگهان مدیرکل گزینش سازمان تامین اجتماعی می گردد و رفیق و همراه مرحوم یحیی زاده ( م) نیز ناگهان می شود مدیرکل گزینش یزد.
از خواهر زاده فلان نماینده ارزشی گرفته تا فرزند فلان رئیس بنیاد اقتصادی یزد، سهمیه استخدامی دریافت کرده و پست های حساس و مهمی گرفته اند و بهمین دلیل است که کسی در یزد مانع از استخدام های فله ای در سازمان تامین اجتماعی نشده، چرا که بسیاری خود نیزشریک این سفره و قافله بوده اند و وای بر مردمی که به این مدیران و مسئولان و نمایندگان اعتماد کردند 
حکم استخدام چهل و چهار نفر شنبه و قبل از مراسم تنفیذ رئیس جمهور در تامین اجتماعی یزد امضاء و ابلاغ می شود و بسیاری دیگر از حکم ها نیز و اما آیا قدرتی قادر خواهد بود تا با قدرت سعید مرتضوی مقابله کند؟
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا