محمدرضا شوق الشعراء

محمدرضا شوق الشعراء

خبری بد برای فقیران بیمار و بیماران محروم

قبل از تغییر استاندار، دکتر میرمحمدی از ریاست دانشگاه علوم پزشکی یزد برکنار شد!
هیچوقت فکر نمی کردیم که برای رفتن مدیری از مدیران دولت نهم و دهم در یزد ناراحت شویم، یا در باره رفتنش مطلبی بنویسیم، و اما دکتر میرمحمدی میبدی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد، شاید تنها مدیر همیشه در دسترسی بود، که دغدغه هایش دغدغه مردم بود، او در حمایت از بیماران فقیر و محروم، به پزشکانی که مطب را دکان می دیدند پشت کرد و تبعات آنرا بجان خرید و با ایجاد مجتمع تخصصی و فوق تخصصی خاتم الانبیاء نشان داد که چگونه می توان بهترین خدمات را با ارزان ترین قیمت به مردم ارائه کرد.
میرمحمدی جانباز جنگ تحمیلی و با سوز و درد آشنا بود و اینک با حکم وزیر بهداشت، درمان او رفته و دکتر میرجلیلی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شده است، دکتر میرجلیلی را نمی شناسیم، همچنان که روز اول میرمحمدی را نمی شناختیم و اما امید داریم، که میرجلیلی هم همیشه در دسترس و بفکر مردم محروم باشد. آمین
تبصره اول: دکتر محمدرضا میر جلیلی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یزد منصوب شد.
دکتر محمدرضا میرجلیلی استادیار عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی يزد و متخصص بیماریهای داخلی دارای فلوشیپ مراقبتهای ویژه به عنوان سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی یزد منصوب شد.
به گزارش گروه دريافت خبر (ايسنا) - منطقه يزد، طی حکمی از سوی وزیر بهداشت، دکتر محمدرضا میر جلیلی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یزد منصوب شد.
متن این حکم به شرح زیر است:
جناب آقای دکتر محمدرضا میرجلیلی
سلام عليكم
نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی یزد منصوب می شوید.
از جنابعالی انتظار دارم با استفاده از توان تخصصی و کارشناسی اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه و استفاده از ظرفیت منابع بالقوه سایر بخشهای حوزه ماموریت خود اقدامات زیر را انجام دهید:
1- تامین، حفظ و ارتقاء سطح سلامت مردم بویژه محرومین و نیازمندان.
2- ارتقاء برنامه های جاری حوزه های بهداشتی درمانی، آموزشی، پژوهشی ، فرهنگی و دانشجویی.
3- صیانت از منابع انسانی، فیزیکی و مالی.
4- عملیاتی نمودن برنامه پنجم توسعه و برنامه سلامت دولت يازدهم
5- توسعه عدالت در سلامت در حوزه ماموریت خود
6- توجه به امر اعتدال، توانمندي و شایسته سالاری در انتصابات و تکریم اعضای هیات علمی و کارکنان حوزه ‌سلامت.
امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظايف با رعایت قانونمداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و سرافراز باشید.
دكتر سيد حسن هاشمي
گفتنی است؛ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این حکم از زحمات دکتر میرمحمدی رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی یزد در طی تصدی مسئولیت این دانشگاه قدرانی کرده است.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا