یزدفردا:جمعی از فعالان سیاسی و اقتصادی به همراه عماد تشکری با آیت الله هاشمی رفسنجانی دیدار و گفتگو کردند.

عماد تشكري دبير حزب كارگزاران سازندگي استان يزد و به همراه جمعی از فعالان اقتصادی و سیاسی یزد با آيت ا... هاشمي رفسنجاني رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام  ديدار و گفتگو كردند.  

در اين جلسه عماد تشكري ضمن ارائه گزارشي از تبعيضات و فشارهاي سال هاي گذشته و عملكرد بغض آميز برخي مديران ،حركت آيت ا... هاشمي رفسنجاني در انتخابات اخير رياست جمهوري را ستود و ايشان را تنها سياستمداري دانست كه پس از سال ها تخريب از سوي همه مخالفان و مغرضان باز مورد اقبال مردم قرار مي‌ گيرد .

دبیر حزب کارگزاران سازندگی استان یزد  در دومین ديدار خود در چند روز اخیر با آیت الله هاشمی ضمن ارائه گزارشي در مورد راه اندازي جبهه اصلاحات، اعتدال و سازندگي 3 درخواست را به نيابت از جمع حاضر و جمعي از اقشار مختلف استان ارائه کرد:

1-      حمايت آيت ا... هاشمي رفسنجاني از مديران نسل جديد و تربيت و تقويت مديران اجرائي خلاق

2-   تداوم حمايت آيت ا... هاشمي براي تكميل طرح انتقال آب به يزد كه لازم به ذكر است اين طرح در زمان دولت ايشان شروع شده و صرف نظر از اينكه استاندار چه كسي باشد با توجه به مشكلات موجود اين حمايت ضروري است.

3-   دعوت از آيت‌ا... هاشمي رفسنجاني براي سفر به استان يزد كه به عنوان پيشنهاد در روز يزد كه سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به استان است.

آيت ا... هاشمي رفسنجاني در اين ديدار ضمن برشمردن صفات خوب مردم يزد خود را وابسته و همسايه يزد دانست و اظهار داشتند:بايد در زماني كه مديريت اجرائي در اختيار اعتدال گرايان است مديران جوان و جديدي تربيت شوند و اگر در دولت به دليل برخي ضرورت ها وزراي كابينه از افراد باتجربه انتخاب شده‌اند در رده‌هاي استانی ،شهرستانی و مديران مياني بايد از مديران جوان استفاده شود كه حتي بعضاً اطلاعات و بينش بهتري نسبت به مديران سابق دارند.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام  اضافه کردند: علي رغم مشكلات مالي دولت، بحث آب بحث مهم و جدي است كه بايد تدبير ويژه اي براي آن در نظر گرفته شود و در اين زمينه هرچه بتوانند حمايت خواهند كرد و اين مشكل ، مشكل منطقه مركز كشور است.

آیت الله هاشمی درخصوص راه اندازی جبهه اصلاحات ،اعتدال و سازندگی افزودند: مهمترين وظيفه تشكل ها و احزاب و گروه ها آگاه ساختن مردم است و امید است این جبهه نیز بتواند این رسالت را به خوبی انجام دهد.

رییس تشخیص مصلحت نظام در مورد سفر به استان يزد گفتند: فعلا به صورت ديدارهاي محدود با برخي دوستان برنامه داريم و اگر قرار به سفر شد يزد نيز يكي از اين استان ها خواهد بود.

گفتنی است در این جلسه دکتر حسین اعرافی و عبدالرضا حسینی نسب در خصوص مسائل مختلف استان از جمله مساله انتقال آب به استان ،مسائل و مشکلات صنایع و دیگر مسائل جاری استان گزارشی را خدمت آیت الله هاشمی ارائه کردند.

این جلسه با حضور عماد تشکری دبیر حزب کارگزاران سازندگی یزد،دکتر حسین اعرافی ،حمید رضا کارگر دبیر حزب اعتماد ملی استان،عبدالرضا حسینی نسب،مرامی ، احمدی و جمعی از فعالان صنعت،اقتصاد و سیاسی استان برگزار شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا