گلایه یزدفردا از نماینده محترم ولی فقیه در استان و پاسخ محمد رضا شوق به گلایه یزدفردا را به چه تعبیر نمائیم ؟!!!!!

در همه رسانه های استان در دیدار با حجت الاسلام صدوقی دعوت بودند به جز یزد فردا ؟؟ http://www.yazdfarda.com/images/nw2.gif كاملا شفاف و بدون پرده به عنوان رسانه ای كه روزانه حداقل  بین15000تا19000بازدید  داریم و از ابتدا تا كنون بیش از چهار میلیون بار صفحات یزدفردا توسط فردائیان خوانده شده ، گلایه ای از امام جمعه و نماینده محترم ولی فقیه در استان نمودیم كه :قرار بر گلایه نبود ولی از آنجا که حجت الاسلام صدوقی در این دیدار فرمودند : متاسفانه اخیرا سنتی پایه ریزی شده است که مسئولین اهمیتی به انتقادات نمیدهند و این گلایه شما دست اندر کاران مطبوعات را در واقع امر من هم دارم ..
ما هم خواستیم ایشان را محک زده باشیم.

اما متاسفانه منتقد مشهور و محترم شهر دارالعباده( كه با نهایت احترامی كه به اقای محمد رضا شوق الشعراء منتقد و اهل قلمی كه خود را موظف به دفاع از حق می دانند داریم ) خود را پاسخگوی هر انتقادی می دانند و اجازه به هیچ مرجعی  نخواهند داد ،كه جواب انتقادی را بدهند و انشالله در مراحل بعدی سعی خواهیم نمود ،انتقادات را به ایشان منتقل و اگر جوابی نداشتند، منعكس نمایند،هر چند كه مسئولین محترم به هیچكس پاسخ نخواهند داد و چه بهتر بود كه دوست عزیز و فردائیمان  اقای شوق خود را پاسخگوی سئوال طرح شده نمی دانستند و همانگونه كه در مطلبشان هم آورده اند نه جزو مدعوین بوده اند! و نه میزبان مراسم!

 و حال این سئوال مطرح است كه ایشان از چه جایگاهی خود را پاسخگو دانسته اند .و این پاسخ را به چه تعبیر نمائیم؟

آیا نظر نماینده محترم ولی فقیه توسط ایشان اینگونه منعكس شده است ؟ و یا نظر خانه محترم مطبوعات ؟

و اما در مورد پر توقع بودن یزدفردا

دوست عزیز و گرانقدر كه خود نیز به نوعی رسانه ای هستید ،یزدفردا تا كنون با هزینه شخصی افراد اداره شده و نه تنها توقعی از هیچ مسئول و مقامی نداشته ،بلكه خود را مقید تر  از تمامی رسانه های رسمی، به رعایت قوانین رسانه ای دانسته و در طول سه سال گذشته نیز ثابت نموده ایم .كه قصد هیچگونه سوء استفاده سخصی از رسانه موجود نداشته ایم و در تمامی مراحلی كه نظام و انقلاب احتیاج به یك رسانه  داشته ما بدون هیچ چشمداشتی در اختیار نظام و انقلاب بوده ایم و جالب است كه اگر به آرشیو مطالب منتشره یزدفردا مراجعه نمائید شما یكی از كسانی هستید كه از این فضای آزاد رسانه ای در جهت رساندن درد ها و مشكلات استفاده نموده و دیگر فردائیان هم توانسته اند از این فضای موجود مشكلات جامعه را منعكس نمایند .

به امید روزی كه همه بتوانیم در فضائی دوستانه و سالم ،اجازه گفتگو به دیگران، را نیز بدهیم .

و در پایان ما هنوز بر گلایه خود مصر و با پاسخ جنابعالی نه تنها قانع نشدیم بلكه سئوالات دیگری نیز برایمان ایجاد شده كه اگر فرصت حضور پیدا نمودیم حضورا خدمت ایشان مطرح خواهیم نمود ؟

و از همین مكان رسما از نماینده محترم ولی فقیه  در استان در خواست ملاقات نموده و اجازه می خواهیم برای طرح مشكلات دنیای مجازی و امتیازات این فضای رسانه ای  كه در دنیا به عنوان رسانه تاثیر گذار مطرح می باشد  به حضورشان رسیده وانتظار هم داریم همانگونه كه در مقابل كج روی ها وتخلفات صورت گرفته در این فضا به صورت قاطع برخورد می نمایند با نمونه های موفق نیز برخوردی ارشادی و تشویقی داشته باشند .و قطعا ارشادات آن مقام محترم راهگشای خوبی خواهد بود و از كج روی های احتمالی جلوگیری خواهد نمود .

تبصره :اهل بخیه  آیا رسانه است یا مطبوعات !!!!

به هر حال با هم مرور می كنیم پاسخ به گلایه یزدفردا را كه در نطفه خفه نمودند آقای شوق عزیز كه خود نیز یك فردائی هستند ؟؟

ما هم «خبر» داشتیم، نه دعوت

پاسخی به گلایه یزد فردا

یزد فردا بدون تحقیق و بررسی و شتابزده، در مطلبی گلایه کرده که همه رسانه های استان در دیدار با حجت الاسلام صدوقی دعوت بودند به جز یزد فردا ؟؟ و اما خبرگزاری ایرنا و مهر و فارس و شبکه تابان و نمایندگان مطبوعات شهرستانی هم در جمع اصحاب مطبوعات یزد نبودند، و ما نیز بعنوان «اهل بخیه» فقط از این نشست که به درخواست «خانه مطبوعات» در دفتر صدوقی برگزار شده بود، خبر داشتیم، چرا که دعوت و دعوتنامه ای در کار نبود، و «دیر» و بدون دعوت رفتیم و هیچکس هم نگفت و نپرسید که جرا آمدی!؟

بهرحال با عرض معذرت از یزد فردایی های عزیز و دیگر رسانه های بی خبر پرتوقع (نه در دفاع از صدوقی و خانه مطبوعات، که در دفاع از رسالت قلم و استقلال رسانه) رسانه های معتبر و شناسنامه داری که برای کسب خیر و شرکت در نشستهای خبری، منتطر و دنبال دعوت باشند، می شوند میرزا بنویس و خبربیار، پس برای تهیه خبر و گزارش، منتظر دعوت نمانید، و این نکته ای بود که صدوقی در سخنانش به آن اشاره کرد و از خبرنگاران خواست که مصر و پیگیر باشند و مسئولان و مدیران استان را که پاسخگو نیستند، به پاسخگویی وادار نمایند.

منبع مطالب آقای شوق الشعراء :وبلاك توفان

یزدفردا

 


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا