وقتی صدوقی بهانه می شود :

مصاحبه ای که بجای روزنامه جمهوری اسلامی، سر از وبلاگ میرنگار درمی آورد!

وبلاگ میرنگار، مصاحبه ای از صدوقی را تحت عنوان « خاطرات حجت الاسلام و المسلمين صدوقي از دوران پيروزي انقلاب اسلامي» نقل و درج نموده، که بعد از چند بار مرور و مطالعه، به کامل بودن مصاحبه و صحت محتوای آن شک کردیم، چرا که اگر صدوقی، با سید ولی میرجلیلی خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی در یزد مصاحبه انجام داده بود، این مصاحبه می بایست در صفحه دوم و سوم روزنامه جمهوری اسلامی چاپ می شد، نه در وبلاگ دبیر برکنار شده خانه مطبوعات یزد! و اما، حداقل بعد از سفر رهبری به یزد، اینگونه صدوقی را معرفی کردن و نشان دادن، نه در حد صدوقی است و نه در شان صدوقی ، پس باشد که در رابطه با این مصاحبه، و درج آن در وبلاگ میرنگار!، خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی در یزد توضیحی ارائه دهد.

براستی که جای یک روابط عمومی فعال، در دفتر امام جمعه یزد و نماینده ولی فقیه در استان خالی می باشد.

تبصره اول: وقتی صورت مسئله پاک می شود، حل مسئله مشکلتر می شود.

خاطرات حجت الاسلام و المسلمين صدوقي از …



تبصره دوم: مصاحبه مورد اشاره که در صحت آن شک بود، بدون هیچ شرح و توضیحی، از وبلاگ میرنگار حذف می شود و «یزدنا» نیز که با استناد به میرنگار این مصاحبه «جالب» را بسرعت «قاپیده» و درج کرده بود، در راستای رسالت خبرنگاری! و شفاف سازی، مصاحبه را حذف می کند، و جالبتر آنکه زمان زاده نیز در همراهی با میرنگار، چند جمله از مطلب «حجت الاسلام صدوقی امام جمعه شهر یزد» را در «یزدنگار» حذف می نماید، تا ثابت کند که رفتنش از ایسنا به یزدنا و از یزدنا به فارس بی دلیل نبوده است.

تبصره سوم: در عصر رسانه و ارتباطات، شفافیت و صداقت و امانت داری، کلید موفقیت و رمز پیروزی است.

تبصره چهارم: خبر «نگاری»، خبر «بیاری نیست!» مواظب تقدس خبر و خبرنگاری باشیم!

تبصره پنجم: تبصره ها، «شنبه» نوشته شده است

نکته: اگر بخواهیم بخاطر رعایت حال میرنگار، کار میرنگار و عمل یزدنا را تقلید کرده و مطلب «وقتی صدوقی بهانه می شود» را در توفان حذف کنیم، عده ای ممکن است «توفان یزد» را به دروغ نویسی متهم کنند، و اگر مطلب را حذف نکنیم، این سوال همچنان باقی می ماند، که صدوقی با خبرنگار جمهوری اسلامی در یزد مصاحبه کرده است یا خیر!؟

 

 

 

 

 

محمد رضا شوق الشعراء

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا