چند نکته از جلسه دیدار اصحاب مطبوعات یزد با صدوقی

آنها که پول و آنهایی که حبر می خواهند!

در جلسه دیدار اصحاب مطبوعات یزد با صدوقی، فرزند «جوان» یکی از مدیران مسئول و صاحب امتیاز هفته نامه های «نیمه تعطیل» یزد، که بجای پدر! در این جلسه حاضر شده و «پا» روی «پا» انداحته بود، از عجمین و مدیریت ارشاد، بخاطر عدم کمک «مالی» انتقاد کرد، و بنوعی «قضیه» انتشار هفته نامه را با «قضیه» پول مرتبط دانست، و اما! بعد از صحبت های تکراری سرپرست نشریه ای که «خیر» جلسات مطبوعاتی را نه در «خبر»، که در «سفره» آن می بیند، و هیچگاه خبر این جلسات را در هیچ کجا بچاپ نمی رساند، یکی از سرپرستان نشریات کشوری در یزد نیز طی سخنان مبسوطی! مشکل بزرگ یزد را «بی خبری» و «نبود خبر» ذکر کرده و از مدیران و مسئولان استان درخواست «خبر» کرد، تا بخاطر «بی خبری» دیگر از مسئولان نشریه در تهران «خجالت» نکشد، و در نتیجه، اگر ارشاد «پول» و ادارات «خبر» بدهند، مهمترین مشکل مطبوعات یزد حل خواهد شد!

تبصره اول: در حالیکه از طرف روزنامه های «آفتاب یزد» و «پیمان یزد» و هفته نامه های «یزد امروز» و «آئینه یزد» و «بشارت نو» و دو هفته نامه «جام یزد» فقط مدیران مسئول آن نشریات در جلسه شرکت کرده بودند، دبیر سابق خانه مطبوعات، بعنوان خبرنگار ندای یزد، مدیر مسئول هفته نامه ندای یزد را، و سردبیر «هادی» نیز بعنوان سردبیر هادی، مدیر مسئول دو هفته نامه هادی را همراهی می کردند.

تبصره دوم: دبیر حزب اعتماد ملی یزد، نه بعنوان دبیر حزب، که با عنوان سرپرست روزنامه اعتماد ملی در یزد، در این نشست شرکت کرده بود!

تبصره سوم: !!!!

تبصره چهارم: ؟؟؟؟؟ 


 يزدفردا : اما اين مطلب محمد رضا شوق الشعراء مانند پاسخ به جاي نماينده محترم ولي فقيه در مورد مطلب  ( گلايه يزدفردا از نماينده محترم ولي فقيه) بي پاسخ نبوده و ميرجليلي وبلاك نويس ميرنگار اينچنين پاسخ داد :

ای دوست مگو آنچه نبایستی گفت تا عیب نگیرد ز تو آنکس که شنفت ؟؟
ای دوست مگو آنچه نبایستی گفت    تا عیب نگیرد ز تو آنکس که شنفت  ؟؟ 
صد خار ز گفتار نسنجیده دمید    صد گل به دل از حرف پسندیده شکفت
 mirnegar.blogfa امروز وبلاگ توفان یزد را مطالعه می کردم که این مطلب ( خبرنگار ندای یزد، مدیر مسئول هفته نامه ندای یزد را همراهی می کرد) آقای شوق به چشمم خورد و علی رغم احترامی که برای وی قائل هستم مجبور شدم چند کلمه ای را به اطلاع او و شما بزرگواران برسانم . اولا  در آن جلسه نیز  وقتی نوبت به صحبت اینجانب رسید عنوان نمودم که به عنوان خبرنگار هفته نامه  تجارت و توسعه  و سرپرستی روزنامه نسل فردا استان یزد در خدمتتان هستم و  همچنین آقای عسکری کامران هم که از ندای یزد  تشریف دارند و  سپس عرایض خودم را خدمت آقای صدوقی گفتم . لذا این مطلب نوشته شده از طرف شما علی رغم اینکه موقع صحبت اینجانب حضور داشتید و متوجه  صحبت های من هم شدید جای سئوال دارد و  چون شخص دیگری هم mirnegar.blogfaدر جلسه بود که هر چند صحبت نکرد ولی وقتی از او سئوال کردم گفت از نشریه رفیق گرمابه و گلستان شماmirnegar.blogfa آفتاب یزد آمده است و همچنین غیر از نشریه هادی  از mirnegar.blogfaگلنار هم بود و تازه صحبت هم کرد . تا آنجا که ما می دانیم شخصا بدون دعوت نیامدم و تازه  به عنوان عضو شورای مرکزی خانه مطبوعات و هم نماینده نشریاتی که عنوان شد صحبت کردم و فکر کنم ارجحیت اینجانب نسبت به بعضی سرپرستیهایی که فقط 30 نسخه نشریه در استان توزیع میکنند و تازه آنهم توسط خودشان نیست و فقط عنوان سرپرستی را یدک میکشند خیلی بیشتر است و جالب اینکه در جلسه سه ساعته با حاج آقا صدوقی ( هر چند که دیر آمدی )  اگر بگویم 40 دقیقه را فقط یکی از این حضرات صحبت کرد بیراه نگفتم . در پایان ضمن اظهار گلایه و تاسف از این مطلبی که مرقوم فرمودید شاید فراموش کردید که :  شوق الشعرا: ما نیز بدون دعوت رفتیم و هیچکس هم نگفت و نپرسید که جرا آمدی!؟  شوق و پسرش هم بودند ؟؟؟!!!به هر حال از اظهار لطف شما سپاسگذارم .
 
   مکافات عمل دائم زند زنگ                         ضعیفان را مکن رنجور  و دلتنگ 
   هر آن سنگی که بر راهی فکندی       خورد روزی سرت را بر همان سنگ    
منابع :وبلاك توفان -ميرنگار
يزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا