قابل توجه فرماندار یزد:«گز» نکرده «پاره» کردنهای شهرداری یزد، همچنان ادامه دارد!

در ابتدای بلوار مدرس و بعد از میدان و زیر گذر شهدای محراب، یک «مثلثی» وجود داشت که سازمان پارک ها و فضای سبز هر سال درآن چندین بار با پول مفت شهرداری، گل می کاشت و خشک می کرد، و این مثلثی، سال قبل و قبل از رفتن شایق از شهرداری، با کلی هزینه، صاف و آسفالت شد، و اما چند روز است که با همراهی مهندسان و نقشه برداران!، کارگران و بیل مکانیکی، دوباره به جان محوطه آسفالت شده ای که قبلا مثلثی بوده افتاده، و آسفالت و بلوکهای سیمانی را برای ایجاد دوباره «مثلثی» از بین برده اند، براستی! در شهر و دیاری که هنوز مشخص نیست، شهردار و اعضاء شورای شهر، نوکر مردم هستند یا ارباب مردم! جور دیگری که مردم نبینند، نمی شود بودجه شهرداری را حیف و میل کرد و از بین برد!؟

تبصره اول: بهرحال از سازمان طویل و دراز شهرداری یزد، که با صرف میلیاردها تومان بودجه، بدون درنظر گرفتن بارترافیکی و مشکل منطقه و خواست مردم و نیاز شهر، زیرگذر شهدای محراب را بجای از کاشانی به کاشانی! از بلوار دانشجو به مدرس طراحی و اجراء کرده است، توقع کار و برنامه اصولی نمی توان داشت!

تبصره دوم: پیشنهاد می شود برای حل مشکل ترافیکی و معضل سردرگمی مردم در میدان شهدای محراب، شهرداری یزد، که هم پول دارد و هم معاون عمرانی و هم برنامه و اصول و هم فکر و خلاقیت، یک پل هوایی ناقابل نیز بر روی زیر گذر ایجاد نماید، تا ثابت کند که شهرداری یزد، شهرداری یزد است.
محمد رضا شوق الشعراء

وبلاك توفان

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا