آغاز فصلی دیگر، برای تخریب خاتمی آقای صدوقی! مواظب آبروی خاتمی در دیار خاتمی باشید( انتخابات مجلس هشتم 317)

محمد رضا شوق الشعراء

در هنگامه شلوغ بازار تبلیغات انتخابات مجلس هشتم در یزد، که کاندیداهایی با گرایشات مختلف سیاسی، و شیوه های گوناگون ، سعی بر معرفی خود و کسب رای از مردم دارند، تصویر یکی از کاندیدهای مدعی اصلاح طلبی، بر پشت تصویر معروف خاتمی با تیتر «حمایت» و «انتخاب خاتمی» چاپ و بصورت گسترده ای در سطح شهر و شهرستان توزیع شده است، و اما آیا خاتمی، خبر دارد که از نام و شان و وزن او چگونه و کجا هزینه می شود، و تصویر و لبخندش، برای کسب رای، دست آویز چه کسانی قرار گرفته است!؟

بهرحال! در زمانی که منتقدان و مخالفان خاتمی، با بهانه های مختلف، سعی بر کوچک کردن «شخصیت» و «جایگاه» سیاسی و فرهنگی او دارند، کوچک کردن و پائین آوردن خاتمی برای بزرگ کردن و بالا بردن یک نامزد مجلس، شاید که «طرح» و «نقشه» و برنامه ای برای ترور شخصیت و تخریب و کوبیدن خاتمی باشد، که اگر در میدان کوچک یزد، نام و تصویر خاتمی رای نسازد و نماینده به مجلس نفرستد، منتقدان و مخالفان خاتمی، با کمترین هزینه، بیشترین بهره برداری سیاسی و تبلیغاتی را از این شکست خواهند برد.

کسانی که با هر نسیمی، در تنگناهای سیاسی، برای پناه بردن به زیر چتر صدوقی، خود را به حظیره و صدوقی می رسانند و از تجمع و اعتراض و جنجال می گویند، آیا برای استفاده تبلیغاتی از عکس و تصویر و نام خاتمی، از خاتمی و صدوقی اجازه پرسیدند!؟

براستی! در صورت شکست و راه نیافتن به مجلس، استفاده کنندگان از نام و تصویر سید محمد خاتمی، چه پاسخی به خاتمی و تاریخ خواهند داد!؟

باور کنیم! که «احترام» و «آبرو» و «ارزش» سید محمد خاتمی هنوز هم بسیار بیش از آن است که اینگونه بیهوده و برای کسب چیزهای کوچک اینجا هزینه شود، و اما آیا خاتمی «صداقت مدار» خود خواسته است، که آبرو و احترامش اینگونه «آب» و «باد» شود!؟

منبع :وبلاک توفان

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا