با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:مرکز پژوهش های فرهنگی و هنری استان یزد افتتاح شد
با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز پژوهش های فرهنگی و هنری که وابسته به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد است رسماً افتتاح شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد،این مرکز به کتابخانه تخصصی فرهنگ و هنر،کتابخانه دیجیتال

با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز پژوهش های فرهنگی و هنری که وابسته به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد است رسماً افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد،این مرکز به کتابخانه تخصصی فرهنگ و هنر،کتابخانه دیجیتال و تالار گفتار پژوهی مجهز است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین گشایش این مرکز با اشاره به اینکه مسیر جامعه بشری استفاده از فن آوری های نوین می باشد اظهار داشت: باید با طی کردن مسیری معقول که به سمت کسب معرفت و دانایی است از شکل سنتی به سمت مدرن حرکت نماییم.  

دکتر محمد حسین صفار هرندی افزود: وزارت ارشاد در دولت نهم تمام تلاش خود را خواهد نمود که با تقویت و حمایت از فن آوری های نوین قدمهای رو به جلویی در فرهنگ برداشته شود.

وی با ذکر این نکته که در کسب معرفت و دانایی اصحاب فرهنگ و هنر نقش بسزایی را بر عهده دارند تصریح کرد: حمایت جدی از اصحاب فرهنگ و هنر به خصوص پژوهشگران را وظیفه خود می دانیم.

صفار هرندی در پایان اظهار امیدواری نمود که تا پایان سال آینده کتابخانه دیجیتال در تمام استانها راه اندازی خواهد شد.

وی همچنین از مرکز اسناد و کتابخانه امام علی (ع) بازدید نمود.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا