یزدفردا: روز گذشته خبرگزاری ها در حالی از انتخاب عباسعلی مدیح به عنوان شهرداری یزد خبر دادند که وی امروز در گفتگو با خبرنگار شبستان تاکید کرد: در شهرداری بیرجند می مانم.

 

به گزارش یزدفردا " روز گذشته خبرگزاری ها در حالی خبر از انتخاب عباسعلی مدیح به شهرداری یزد خبر دادند که پیش از این اعضای دور چهارم شورای شهر بیرجند در 14 شهریور با 100 درصد آراء؛ وی را در سمت شهرداری بیرجند ابقا کرده بودند.


عباسعلی مدیح که در دی ماه سال گذشته از سوی اعضای سومین شورای شهر بیرجند معرفی و حکم وی در همان ماه از سوی وزیر کشور به عنوان "شهرداری بیرجند" ابلاغ شده بود؛ در آغازین روزهای شروع به کار چهارمین شورای اسلامی شهر بیرجند در 14 شهریور؛ باری دیگر با حداکثر آراء در سمت "شهرداری بیرجند" ابقا شد.


عباسعلی مدیح دقایقی پیش در گفتگوی تلفنی با خبرنگار شبستان در بیرجند اظهار داشت: در شورای شهر چهارم بیرجند به عنوان شهردار بیرجند انتخاب شدم و تصمیم دارم در همین شهر بمانم.


وی با اشاره به انتخابش در شورای شهر یزد به عنوان شهردار این شهر تاکید کرد: این یک روال طبیعی و عادی است که در بسیاری از موارد پیش آمده است اما بنده با توجه به اینکه منتخب شورای شهر بیرجند هستم، همچنان در مرکز استان خراسان جنوبی خواهم ماند.


مهدی عبدالرزاق، عضو شورای شهر بیرجند نیز در گفتگو با خبرنگار شبستان خاطرنشان کرد: مدیح همچون گذشته با حمایت اعضای شورای شهر در سکان شهرداری بیرجند می ماند و به زودی حکم ایشان از وزارت کشور صادر می شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا