(ايسنا) - نوشت:، حدود 10 روز پيش در جلسه شوراي اسلامي شهر يزد از بین 15 نفر از کسانی که سوابق و برنامه های کاری خود را ارائه دادند، عباسعلی مدیح با كسب اكثريت آرا به عنوان شهردار یزد انتخاب شد.

در اين جلسه مقرر شد تا زمان تاييد حكم عباسعلي مديح، محمدرضا پیرنیا كه به عنوان سرپرست شهرداری یزد با اکثریت آرا انتخاب شد در اين سمت بماند.

از هفته گذشته صحبت از استعفاي مديح از شهرداري يزد در شهر بوجود آمد، به طوري كه وي از سوي شوراي شهر بيرجند نيز به عنوان شهردار انتخاب شده بود اكثريت آرا را بدست آورده و شهردار بيرجند شده است.

اين در حالي است كه شهر يزد اكنون علي رغم تلاش اعضاي شوراي شهر و اخذ تصميم و انتخاب شهردار، هنوز شهردار ندارد و مجددا بايد در اين خصوص تصميم گيري كند.

شايق رئيس شوراي اسلامي شهر يزد به خبرنگار ايسنا – منطقه يزد، گفت: با توجه به اينكه اعضاي شوراي شهر بيرجند هم عباسعلي مديح را به عنوان شهردار اين شهر انتخاب كرده بودند، خواستار ماندن وي به عنوان شهردار بيرجند بودند بنابراين وي از سمت شهردار شدن شهر يزد استعفا داد.

وي تصريح كرد: اكنون رايزني هاي لازم براي انتخاب مجدد شهردار يزد صورت گرفته و قرار است حداكثر تا پايان هفته آينده شهردار بين دو يا گزينه مورد نظر شوراي شهر انتخاب شود.

توضیح  یزد فردا:شیده های یزدفردا از منابع مطلع در شورای شهر یزد حکایت از آن دارد که " آقایان  شرافت ،سالاری،پیرنیا ،توحیدی فر ، آرامون و حکمت نیا  گزینه های مورد نظر شورای شهر یزد برای انتخاب آتی خواهند بود و شورای شهر یزد تا هفته آینده از بین گزینه های مورد نظر خود شهردار یزد را انتخاب خواهد کرد .

خبر فوق را به زبان مورد نظر ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا