عدم تجهیزات و نیروی کافی و عدم صدور مجوز باعث تعویق 3 ساله استقرار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردکان به مجتمع آیت ا.. خاتمی شده است. 

مقرر بوده است؛ مجتمع آیت ا.. خاتمی اردکان در تیر ماه 84 به افتتاح برسد و به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان واگذار شود، اما واگذار ی این مجتمع از دهه فجر سال 84 هر ساله به تعویق افتاده است.

دراین خصوص عباس دره زرشکی مدیر اجرایی اداره مسکن و شهرسازی استان در گفت و گو با ایسنا- منطقه یزد اظهار داشت: این مجتمع به مسکن و شهر سازی استان واگذار شده و هیچ مشکلی از ناحیه ما وجود ندارد.

وی در خصوص قفل کردن درب مجتمع توسط پیمانکار و عدم واگذاری کلید به مسوولین اداره ارشاد گفت: پیمانکار این اقدام را به دلیل حفظ و حراست از مکان انجام داده است و اداره ارشاد پس از آماده کردن تجهیزات خود می تواند در آن مکان مستقر شود.

زمانیان مدیر روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اردکان به خبرنگار ایسنا - منطقه یزد در این رابطه گفت: اداره در انتظار صدور مجوز از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و همچنین استقرار تجهیزات و نیروی انسانی برای انتقال به مجتمع آیت ا... خاتمی می باشد.

وی افزود: در صورت واگذاری این مجتمع به اداره ارشاد علاوه بر مستقر شدن این اداره در مجتمع انجمنهای 6 گانه فرهنگ و ارشاد، کارگاه، کتابخانه تخصصی، سالن آمفی تئاتر و خانه فرهنگ و ... در آن مجتمع مستقر می شوند.

گفتنی است؛ کارمندان فعلی اداه ارشاد در یک ساختمان استیجاری مشغول به فعالیت هستند که از نظر کمبود جا این اداره دچار مشکلات فراوان است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا