برگزاری ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی مهریز

یزدفردا "ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی مهریز در محل فرمانداری مهریز تشکیل گردید.
به گزارش یزدفردا بنابراعلام روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز ، در ابتدا جلسه سیدکاظم کمالیان ، دبیر شورا ، به بیان اخبار فرهنگی و ارائه گزارش مصوبات جلسه قبل پرداخت..
در ادامه محمد حسن علائی ، مدیر کل کتابخانه های عمومی استان و عضو شورای فرهنگ عمومی میبد مطالبی درخصوص مهندسی فرهنگ و لزوم برنامه ریزی مناسب شورای فرهنگ عمومی مهریز برای تهیه اطلس فرهنگی در جهت مواجهه با شبیخون فرهنگی غرب یادآور شد.
وی شمه ای از فعالیت صورت گرفته در شورای فرهنگ عمومی میبد برای تهیه این اطلس را در راستای تبادل جربیات بین شهرستان های استان یزد بیان نمود.
وی همچنین با ارائه گزارشی از وضعیت کتابخانه های عمومی استان و برنامه ها ، اهداف و ایده های راهبردی این اداره کل در آینده ، وضعیت فعلی کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز را نسبتاً خوب دانسته و بر عزم و اهمیت تمامی مسئولین شهرستان برای ایجاد کتابخانه مرکزی و نیز اولین کتابخانه هوشمند در این منطقه تاکید نمود و آمادگی اداره کل کتابخانه های استان برای همکاری در این زمینه اعلام نمود.
فرماندار مهریز نیز در این جلسه مساعدت بیشتر اداره کل کتابخانه های عمومی استان در جهت اعتلای سطح کمی و کیفی کتابخانه های مهریز را خواستار شد.
همچنین در این نشست کمیته ای متشکل از چهار نفر از اعضای شورای فرهنگ عمومی جهت تعیین و معرفی خادم نمونه فرهنگ عمومی شهرستان انتخاب گردید.
یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا