تجلیل از خادمان کتابخانه های عمومی مهریز


یزدفردا "همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی از خادمان کتابخانه های عمومی مهریز تجلیل شد.
بنابر گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان یزد همزمان با سومین روز هفته کتاب و کتابخوانی که بنام کتاب ایران در جهان و توسعه نشر بین الملل نامگذاری شده است در مراسمی از خادمان کتابخانه های عمومی این منطقه تجلیل بعمل آمد.

 در این مراسم که در روز دوشنبه 25/8/88 در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری مهریز با حضور جمعی از مسئولین شهرستان و عموم علاقمندان به مطالعه برگزار شد، سیدکاظم کمالیان دبیر انجمن کتابخانه های عمومی مهریز به ارائه گزارشی از عملکرد این انجمن پرداخت.
 در ادامه حجه الاسلام و المسلمین دهقانی زاده مسئول دفتر امام جمعه در رابطه با ارزش علم و علم آموزی و نقش کتاب و کتابخوانی در توسعه و پیشرفت جامعه مطالبی را ایراد نمود. پس از آن با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از خانم ابویی کتابدار نمونه شهرستان، آقای قریشی رئیس و خزانه دار انجمن ، آقای میربلوکی کتابدار ایثار گر ، 9 نفر از کتابخوانان نمونه کتابخانه های عمومی و نیز برندگان مسابقات فرهنگی تجلیل شد.
اجرای موسیقی و پخش کلیپ از دیگر برنامه های این مراسم بود که به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرخانه انجمن کتابخانه های عمومی مهریز برگزار شده بود. در حاشیه برگزاری این مراسم نمایشگاهی از روزنامه های آرشیوی پس از انقلاب در معرض دید عموم قرار گرفته بود.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا