برگزاری برنامه های متنوع در هفته کتاب در شهرستان مهریز


یزدفردا :همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی برنامه های متنوعی از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرخانه انجمن کتابخانه های عمومی مهریز در این شهرستان برگزار شد.
 به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان یزد در مراسمی که بهمین منظور در کتابخانه عمومی بقیه ا... برگزار شد از چند نفر از اعضای فعال و کتابخوانان برتر با اهدای جوایزی تجلیل شد.
در همین رابطه مراسم جشن کتاب همزمان با دومین روز از هفته کتاب وکتابخوانی با حضور فرماندار، رئیس اداره ارشاد اسلامی، مسئول دفتر امام جمعه و تعدادی از اعضای انجمن کتابخانه ها در کتابخانه عمومی شماره یک مهریز برگزار شد.
 در این مراسم آقای زارع زاده فرماندار مهریز با بیان ارزش علم و اندیشه و کتابخوانی گفت: اگر کسی بخواهد در سرنوشت خود شریک باشد چاره ای جز روی آوردن به کتاب و مطالعه ندارد و هر نوع پیشرفتی در گرو مطالعه و کتابخوانی می باشد.
وی همچنین ملاک خوب بودن کتاب را همخوانی داشتن با ملاک های دینی و الهی و قرآنی دانست.
برگزاری نمایشگاه کتاب با تخفیف 40% در کتابخانه بقیه ا...، عضویت رایگان در طول هفته کتاب ، برگزاری مسابقات کتابخوانی ، ایجاد نمایشگاه تازه های کتاب در تمامی کتابخانه ها و برنامه ریزی بازدید دانش آموزان و دانشجویان از کتابخانه ها از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این هفته در شهرستان مهریز می باشد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا