برگزاری جشن کتاب درکتابخانه عمومی شهید هدایت سلطانی


یزدفردا "به مناسبت هفدهمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی جشن بزرگ کتاب در محل کتابخانه عمومی شهید هدایت سلطانی برگزار گردید.
بنا به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان یزد در این مراسم که روز 24 آبان ماه برگزار شد پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آقای سلطانی از دبیران با سابقه و مدیر کانون فرهنگی امام صادق (ع) مقدم حضار را گرامی داشته از آنها تشکر و قدردانی نمود. در ادامه مراسم د کتر محمد حسین کلانتری- پزشک مشاور خانواده به معرفی کتابها ی خوب و مورد نیاز خانواده ها پرداخت و از زحمات پدر شهید سلطانی در تأسیس و راهداندازی کتابخانه تقدیر و تشکر نمود. ادامه مراسم –رفیعی- مسئول کتابخانه شهید سلطانی ضمن تشکر و قدردانی از حضور مردم از آنان به خاطر کمبود جا و امکانات کتابخانه عذر خواهی نموده ، خواهان حضور و همکاری هر چه بیشتر اهالی جهت رسیدن به سطح مطلوب یک کتابخانه عمومی شد.در پایان مراسم توسط موسس کتابخانه آقای حاج حسن سلطانی جوایزی به رسم یادبود به مسن ترین، کوچکترین ، بهترین خانواده و بهترین عضو کتابخانه اهدا گردید.


شایان ذکر است کلیه کسانی که در این مراسم شرکت نموده بودند بصورت رایگان به عضویت کتابخانه در آمدند.

کتابخانه عمومی شهید سلطانی گردفرامرز در سال 1388 و با همت حاج حسن سلطانی افتتاح شده و توسط اداره کل کتابخانه های عمومی استان یزد تجهیز گردیده است. این کتابخانه با داشتن 1300 متر مساحت و 400 مترزیربنا در حال حاضر دارای 3000 عنوان و 3500 نسخه کتاب بوده و بیش از 250 نفر عضو فعال دارد. ساعت کار این کتابخانه نیز 7:30 صبح الی 19:30 می باشد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا