جلسه فرماندارمیبد با مدیران کل نهاد کتابخانه های عمومی کشورو مدیر کل استان


یزدفردا "بنا به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان یزد "دیروز خوانساری و غیاثی و کارشناسان همراه به اتفاق مدیرکل استان و مسئول حراست اداره کل جلسه ای را در محل فرمانداری با فرماندار میبد برگزار نمودند .
در این جلسه ابتدا  رجائی – فرماندار- ضمن خوشامدگویی به حاضرین به سابقه فرهنگی میبد اشاره نمود و اظهار داشت : «شهرستان میبد باداشتن حدود 80000 جمعیت دارای 13000 دانشجوست و دانش آموزان میبدی طی چندین سال اخیر رتبه اول را در کنکور سراسری کسب نموده اند و شایسته است از نظر تعداد کتابخانه نیز سرآمد باشد».


در ادامه جلسه  علائی مدیرکل استان نیز گفت: « وظیفه ما به عنوان اداره کل کتابخانه های عمومی تجهیز کتابخانه هاست نه ساخت آن ، متولی ساخت ادارات و سازمان هایی چون مسکن و شهرسازی ، شهرداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است و پس از ساخت هر کتابخانه ما تجهیزات لازم را در اختیار کتابخانه قرار خواهیم داد».

 غیاثی و خوانساری نیز اعلام آمادگی نمودند چنانچه سایر ادارات و نهاد های شهرستان کتابخانه هایی احداث نمایند نهاد کتابخانه های عمومی کشور ازنظر تأمین نیرو و منابع مساعدت جدی انجام خواهد داد.

پس از جلسه با فرماندار ، حاضرین به بازدید از کتابخانه های عمومی شهرستان پرداختند.

شایان ذکرست شهرستان میبد دارای چهار کتابخانه عمومی است که ساعت کارآنها از 7:30 صبح االی 19:30 می باشد.







یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا