مراسم جشن کتاب بزرگ شهرستان تفت برگزار گردید+عکس


یزدفردا "همزمان با هفدهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی جشن کتاب در تفت برگزار شد.

بنابه گزارش یزدفردا بنابراعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان یزد در ابتدای این مراسم که روز دوشنبه 27/8/88 در محل سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری دیدار تفت و به همت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان تفت برگزار گردید ، آقای محمد رضا هدایی فرماندار شهرستان در رابطه با اهمیت کتاب و کتابخوانی مطالبی را بیان داشت.

سپس احمدرضا خانجانخانی - رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان - ضمن عرض خیر مقدم به حضار و تبریک هفته کتاب و کتابخوانی ، گزارشی از عملکرد انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان تفت ارائه نمود و پس از آن موسیقی و سرود اجرا گردید.در ادامه مراسم آقای کاظم دهقانیان نویسنده و شاعر تفتی به ایراد سخن پرداخت.

در این مراسم که باحضور رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان ، فرمانده نیروی انتظامی ، فرمانده سپاه تفت ، ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ، ریاست آموزش و پرورش و سایر مسئولین ادارات شهرستان برگزار شد از کتابدار نمونه ، مسئول کتابخانه نمونه، اعضای حقیقی انجمن کتابخانه ها ، اعضای نمونه در رده های کودک و نوجوان ، جوان و بزرگسال، خانواده نمونه عضو کتابخانه های عمومی تفت و کتاب یاور نمونه شهرستان با اهداء لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.

شهرستان تفت دارای شش باب کتابخانه می باشد که سه باب آن در شهر تفت ، یک باب در شهرنیر ، یک باب در سخوید و یک باب درگاریزات واقع است.




یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا