گزارش فعاليت‌هاي هفته‌ي كتاب و كتابخواني در كتابخانه‌ي عمومي دهقاني محمدآباد


یزدفردا "برگزاری نمايشگاه كتاب ، نمايشگاه آثار هنري ، مراسم جشن کتاب ، بازديد دانش‌آموزان ، پذيرش اعضاي جديد به صورت رايگان وبرگزاری مسابقه از برنامه های كتابخانه‌ي عمومي دهقاني محمدآباد در هفته‌ي كتاب و كتابخواني بود

بنا به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان ، کتابخانه عمومی امام خمینی (ره) در هفته کتاب و کتاب خوانی فعالیتهای زیر را انجام داده است :


1) تهيه و نصب پلاكارد و پارچه و آذين‌بندي كتابخانه

2) ارسال دعوتنامه به اعضاي شوراي اسلامي محمدآباد، دهدار محمدآباد، مدارس ابتدايي و راهنمايي و متوسطه‌ي محمدآباد جهت شركت در مراسم جشن كتاب و تشويق دانش‌آموزان به مطالعه‌ي كتاب و استفاده از امكانات موجود در كتابخانه.

3) برگزاری نمايشگاه كتاب.

4) برگزاری نمايشگاه آثار هنري اعضاي محترم كتابخانه.

5) برگزاري مراسم جشن كتاب در تاريخ 25/8/88 با حضور اعضاي شوراي اسلامي و دهدار و امام جماعت مسجد جامع و جمعي از اهالي محل كه اکثریت آنها عضو كتابخانه مي‌باشند. در اين مراسم حجت الاسلام نظري مطالبي راجع به كتاب و كتابخواني براي حاضرين بيان نمود و در پايان از شركت‌كنندگان در مراسم جشن تقدير و تشكر بعمل آمد.

6) بازديد دانش‌آموزان مدارس ابتدايي و راهنمايي و متوسطه و جمعي از خانواده‌هاي محترم از نمايشگاه كتاب و نمايشگاه آثار هنري اعضاي كتابخانه كه در محل كتابخانه تشكيل شده بود.

7) پذيرش اعضاي جديد به صورت رايگان به مناسبت هفته‌ي كتاب.

8) برگزاري مسابقه‌ در مقطع سني كودكان و نوجوانان و اهداي جوايز به برندگان مسابقه خانم الهه‌طحان‌يزدي و آقایان سيدعلي‌كاظمي‌يزدي، محمدحسين‌دهقاني و مجتبي‌صفري.

9) اهداي جايزه به خانم مينا‌ آقايي خردسال‌ترين عضو كتابخانه.

10) اهداي جايزه به 3 نفر از اعضاي فعال كتابخانه خانم ها مريم صديقي، سميه ابراهيمي و ريحانه صميمي.

11) اهداي لوح تقدير و يك جلد كلام الله مجيد به باني كتابخانه -پدر مرحوم مسعود دهقاني

12) حضور مربي قصه‌گوي كودكان سركار خانم كارگر در جمع كودكان حاضر در كتابخانه به مناسبت هفته‌ي كتاب.

13) ايجاد تسهيلات براي حضور مراجعين محترم در مخزن كتابخانه جهت استفاده‌ي ساده‌تر از كتاب‌هاي موجود در آن بخش.


یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا