مدیر کل کتابخانه های استان خبر داد :

اخثصاص بیست میلیارد ریال جهت تجهیز و تکمیل کتابخانه مرکزی و استاندارد شهرستان میبد با دستور  وزیر ارشاد(سفر وزیر ارشاد 12)


یزدفردا "علائی  مدیر کل کتابخانه های استان  ازاخثصاص مبلغ بیست میلیارد ریال جهت تجهیز و تکمیل کتابخانه مرکزی و استاندارد شهرستان میبد با دستور وزیر فرهتگ و ارشاد اسلامی  خبر داد

دکتر سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی سفر به استان از کتابخانه استاندارد و مرکزی شهرستان میبد بازدید به عمل آورد در این بازدید که جمعی از مسئولین استان و شهرستان میبد حضور داشتند وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ذیل نامه اداره کل کتابخانه های عمومی استان دستور تجهیز کتابخانه مزبور را تا سقف ده میلیارد ریال صادر نمود .

همچنین مبلغ ده میلیارد ریال نیز برای تکمیل کتابخانه مرکزی میبد اختصاص داده شد . این کتابخانه 4500 متر مربع زیر بنا دارد و در ساخت آن مبلغ بیست میلیارد ریال هزینه شده است .

کتابخانه دارای بخشهای متنوعی از جمله سالن اجتماعات ، بخش اینترنت و کافی نت ، بخشهای تخصصی کودک و نوجوان ، نابینایان و ناشنوایان ، بخش تخصصی دیداری و شنیداری و منابع دیجیتال و ..... می باشد . هم زمان با هفته دولت کتابخانه مرکزی میبد افتتاح و راه اندازی خواهد گردید .
لازم به توضیح است وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی درخصوص نامه ارسالی از نهاد کتابخانه های عمومی کشور مبنی بر یک صد و چهل هزار جلد کتاب اختصاص یافته به کتابخانه های عمومی استان طبق مصوبه سفرهای استانی دور اول و دوم رئیس جمهور به یزد نیز برای تامین بخشی ازآن قول مساعد داد .










یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا