دومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان یزد تشکیل شد

یزدفردا "دومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان یزد در تاریخ 27مرداد89با حضور مهندس سیفی فرماندار شهرستان یزد و رئیس انجمن ، میروکیلی شهردار یزد و عضو حقوقی انجمن ، علایی مدیر کل کتابخانه های عمومی و ساير اعضاء انجمن در محل فرمانداری یزد برگزار گردید .

در این جلسه مهندس علایی ، گزارش مختصری از برنامه های انجام شده توسط اداره کل کتابخانه ها ارائه کرد و در مورد طرحهای مهم هاتف کتاب و طرح ملی " کتاب من " و ضرورت شناساندن و اطلاع رسانی در خصوص این طرحها به شهروندان مطالبی را بیان کرد و همچنین مصوبات جلسه گذشته را نیز مورد بررسی قرار داده و از شهرداری بابت همکاری های صمیمانه تشکر کرد .
درادامه جلسه مهندس سیفی فرماندار یزد نیز ضمن اظهار تشکر از فعالیتهای انجام گرفته ، درخواست مطهریان عضو شورای اسلامی شهر در خصوص تعلق حق انتفاع کتابخانه دهقان دهنوی از اداره كل كتابخانه هاي عمومي استان به شوراي اسلامي شهر يزد و ایجاد فرهنگسرا در این محل را رد نمود و خواستار واگذاری کامل کتابخانه عمومی دهقان دهنوی در محل پارک بزرگ شهر به اداره کل کتابخانه ها شد .
دست افشان رئیس سازمان استعدادهای درخشان نیز اداره کل کتابخانه ها را به عنوان بهترین مرجع و متولی برای راه اندازی کتابخانه عمومی دهقان دهنوی دانست .
لازم بذكر است پس از بحث و بررسي مصوب شد که در صورت عدم تفاهم با شورای شهر ، از طرف فرمانداری مکانی جهت کتابخانه دهقان دهنوی در اختیار اداره کل کتابخانه ها قرار گیرد.
از ديگر مصوبات جلسه مي توان به ساخت بیلبورد اختصاصی برای اداره کل کتابخانه ها به صورت مشارکتی ، تبلیغات و اطلاع رسانی گسترده و مفید در خصوص طرح ملی کتاب من و همچنين اجراي طرح هاتف کتاب با کمک " بسیج ، مساجد و آموزش و پرورش " اشاره کرد
.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا