بيانيه اداره كل كتابخانه های عمومی استان یزد بمناسبت 8 شهریور

سالروز شهادت شهیدان رجائی و باهنر و هفته دولت



اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة والنصر
8 شهریور، سالروز شهادت عزیزانی است که اسوه ساده زیستی و خدمت صادقانه به مردم بودند. شهیدان والا مقام، رجایی و باهنر (رحمة الله علیهما) که منافقین کور دل را تاب تحمل وجود مبارک شان نبود و با خباثت و کینه خود، آنها را به درجه رفیع شهادت رساندند تا یادشان برای همیشه در اذهان ملت انقلابی ایران ماندگار بماند.
پس از گذشت بیش از 3 دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی هنوز یاد شهیدان رجایی و باهنر زنده است و مشی و منش آنها از سوی دولتمردان الگوی خدمت رسانی و مردمی بودن قرار گرفته است.
امروز دولت مکتبی و عدالت محور، با اعتقاد کامل به آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی، قدم در راه خدمت رسانی به مردم و پیشرفت رو به رشد کشورمان در تمام صحنه های علمی و عملی گذارده که ثمره آن اعتلای نام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه جهانی و تحقق آرمان های امام راحل عظیم الشان (ره) و منویات مقام عظمای ولایت (دام ظله العالی) خواهد بود.
اداره کل کتابخانه های عمومی و كتابداران استان یزد ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دولت، به خصوص رجایی و باهنر، فرا رسیدن و تقارن هفته دولت با ماه رحمت و مغفرت الهی را بر تمام کارمندان و خدمتگزاران مردم تبریک گفته و توفیق انجام وظیفه در راستای ارتقای بیش از پیش جایگاه عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی را از خداوند منان مسئلت دارند .
سید محمد حسن علائی
مدیر كل كتابخانه های عمومی استان یزد
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا