یزدفردا "روزانه بالغ بر 4 هزار کتاب توسط طرح کتاب من و از طریق اعضاء کتابخانه های عمومی درخواست می گردد .
کریمخانی رئیس اداره طرح کتاب من در نهاد ضمن حضور در جمع کتابداران استان و تشریح اقدامات انجام شده در خصوص طرح کتاب من اظهار داشت روزانه بالغ بر 4 هزارکتاب از طریق این طرح درخواست می گردد .
به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان ، بمنظور پاسخگوئی به سوالات و ابهامات " طرح کتاب من " رئیس اداره کتاب من در هفتمین گردهمائی بزرگ کتابداران استان میهمان ویژه این مراسم بود . وی ضمن گزارشی از روند اقدامات انجام شده اظهار داشت در حال حاضر 1812 کتابخانه زیر مجموعه طرح کتاب من بوده و 140 هزار نفر عضو این طرح می باشند و تاکنون 320 هزارجلد کتاب در خواست شده است .
وی ادامه داد در آغاز طرح پیش بینی می شده است بعد از پنج سال روزانه 2هزار جلد کتاب درخواست شود اما بعد از گذشت 6 ماه روزانه 4هزار جلد کتاب درخواست شده است که نشان از روند رو به جلد و استقبال از این طرح می باشد . کریمخانی اضافه کرد تاکنون 1800 ناشر اعلام آمادگی نموده اند که با این طرح همکاری نمایند
این مقام مسئول علت تاخیر کتب درخواستی را وجود بعضی از مشکلات از قبیل پست کتب درخواستی ، کامل نبودن توضیحات کتاب ، ، عدم امکان خرید بعضی از کتابهای درخواستی ، عدم شناسائی بعضی از ناشران که در حال حاضر وجود خارجی ندارند ، پرداخت صورتحسابهای پیمانکاران و مشکلات سیستم رایانه ای و ..... اعلام کرد .

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا