طرح دوست من کتاب در کانون فرهنگی هنری دارلشفاء زارچ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون مساجد یزد، مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری دارلشفاء زارچ با اشاره به اجرای طرح "دوست من کتاب" گفت: این طرح با هدف ارتقاء سطح
مطالعه و دانش اعضای کانون ها و افزایش میزان مراجعه به کتابخانه های مساجد درکانون دارالشفاء زارچ برگزار شده است.
محمدابراهیم آسایش رشد و توانمند سازی وافزایش قدرت بیان و ارتقاء سطح مطالعه و دانش اعضای کانون را از دیگر اهداف طرح ابتکاری دوست من کتاب در کانون دارالشفاء زارچ ذکر کرد.
مدیر مسئول کانون دارالشفاء زارچ خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح در جلسات هفتگی که به مدت 40 دقیقه برگزار می شود 2 نفراز اعضای این کانون که در جلسات گذشته آمادگی خود را اعلام کرده اند و از کتابخانه کانون کتاب مورد علاقه خود را انتخاب نموده اند به شرح خلاصه آن کتاب و همچنین توضیحات تکمیلی می پردازند.
وی با بیان اینکه پرسش وپاسخ و پاسخ از دیگر برنامه های این طرح است خاطرنشان کرد:طرح  دوست من کتاب همزمان با طرح اوقات فراغت تابستان ۸۹اغاز و در حال اجرا می باشد.
آسایش تصریح کرد: کانون فرهنگی هنری دارالشفاء در صدد است با هماهنگی دبیر خانه کانون های فرهنگی هنری استان یزد این طرح را به صورت فراگیر در کتابخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اجرا نموده و سپس به صورت طرحی کشوری در کانون های کشورعملیاتی نماید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا