به منظور افزایش اثرپذیری فضاهای مشترک فرهنگی – هنری و ارتقاء میزان بهره برداری ازجریانات مثبت و سالم فرهنگی

حوزه هنری استان یزد و دانشکده زبان و ادبیات دانشگاه یزد تفاهم نامه مشترک امضا کردند

یزدفردا "سرویس خبر: روابط عمومی حوزه هنری:همکاری دوجانبه به منظور افزایش اثرپذیری فضاهای مشترک فرهنگی – هنری و ارتقاء میزان بهره برداری جوانان و دانشجویان و جوانان ازجریانات مثبت و سالم فرهنگی از اهداف این تفاهم نامه است.

 در پی این تفاهم نامه که به امضای محمد ملک ثابت رئیس حوزه هنری یزد و فاطمه قادری رئیس دانشکده زبان و ادبیات رسیده است؛ در بخشهای آموزشی، ویژه برنامه های مشترک فرهنگی – هنری و استفاده از امکانات و تجهیزات مشترک توافقات گسترده ای صورت گرفت .

در بخش آموزش استفاده نیم بهاء از دوره های آموزشی حوزه هنری توسط دانشجویان، برگزاری دوره های آموزشی فشرده جهت دانش جویان و هنرمندان، تحت پوشش قرار دادن آموزشی نخبه های هنری و برگزاری اردوهای ویژه از جمله مواد مورد حمایت طرفین تفاهم نامه در بخش آموزش می باشد.

در بخش ویژه برنامه های فرهنگی هنری نیز حوزه هنری و دانشکده ادبیات دانشگاه یزد در برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی و هنری در قالب جشنواره همایش و یادمان، حمایت در بخش نشر آثار اساتید و دانشجویان در طرحهای پژوهشی پس از تایید شورای تخصصی سازمان چاپ و انتشارات سوره مهر حوزه هنری و برنامه ریزی و ساماندهی طرح عظیم تدوین دانشنامه یزد به توافق رسیده اند.

در بخش دیگری از این تفاهم نامه تحت عنوان استفاده از فضاها و امکانات مشترک؛ استفاده از کتابخانه تخصصی هنر و ادبیات پایداری حوزه هنری جذب جوانان هنرمند جهت حمایت و زمینه سازی کشف استعدادهای هنری و ارائه خدمات مشاوره ای به هنرجویان ؛ استفاده از سالن آمفی تئاتر سالن کنفرانس سالن سینما هر کدام از طرفین ، بکارگیری فضای مجازی در اطلاع رسانی و ایجاد فضای نقد و ارزیابی آثار هنرمندان و هنرجویان جهت انتشار برای مدت یکسال مورد توافق طرفین قرار گرفت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا