دو باب کتابخانه عمومی با حضور مديركل كتابخانه‌هاي استان يزد در ابرکوه افتتاح شد

برزگر/ روابط عمومی كتابخانه‌هاي عمومي شهرستان ابركوه: همزمان با ايام باسعادت هفته وحدت، دو باب کتابخانه عمومی انتفاعي با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان، فرماندار ابركوه و جمعی از مردم و مسئولين اين شهرستان افتتاح شد.

در آيين افتتاح اين دو كتابخانه، علايي مديركل كتابخانه‌هاي عمومي استان از همت و پشتكار رئيس و كاركنان اداره کتابخانه‌هاي عمومی ابركوه در راه‌اندازي و تجهيز اين كتابخانه‌ها تشكر نمود و ابراز اميدواري كرد خدمات مطلوبي در اين كتابخانه‌ها به مراجعان و اعضا ارائه شود.

گفتني است كتابخانه‌ عمومي انتفاعي امام حسن مجتبی(ع) در فضايي به وسعت 220 متر مربع با همت هیأت امنای مسجد امام حسن مجتبی(ع) به مدت 10 سال به اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان واگذار شد و ملبغ دويست ميليون ریال از اعتبارات استانی و شهرستانی به تأمين کتاب و تجهیزات این کتابخانه اختصاص یافته است.

ساختمان کتابخانه عمومی شهید ذبیح الله شفیعی نيز با زيربناي 180 متر مربع توسط دهیاری روستای رئیس آباد ابركوه به مدت ده سال به اداره کل کتابخانه های عمومی استان واگذار و جهت تأمين كتاب و تجهيز اين كتابخانه نيز ملبغ 150 ميليون ریال از منابع استان و شهرستان هزينه شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا